L LallaC Glad i forumet Junilykke2018 25 Jun 2019 #1 hvordan var dette med kontantstøtte for junibarna igjen? Hun skal begynne i barnehage i midten august. Kan jeg søke og få for juli og august?
hvordan var dette med kontantstøtte for junibarna igjen? Hun skal begynne i barnehage i midten august. Kan jeg søke og få for juli og august?
P Petronellus Elsker forumet Junilykke2018 25 Jun 2019 #2 Du kan søke samme måned som barnet fyller ett år. Skal kunne søke og få for juli og august ja. Kan søke fra 1.juni
Du kan søke samme måned som barnet fyller ett år. Skal kunne søke og få for juli og august ja. Kan søke fra 1.juni
bellulf Forelsket i forumet 9 Jul 2019 #3 LallaC skrev: hvordan var dette med kontantstøtte for junibarna igjen? Hun skal begynne i barnehage i midten august. Kan jeg søke og få for juli og august? Klikk for å utvide … Det kan du
LallaC skrev: hvordan var dette med kontantstøtte for junibarna igjen? Hun skal begynne i barnehage i midten august. Kan jeg søke og få for juli og august? Klikk for å utvide … Det kan du
L LallaC Glad i forumet Junilykke2018 11 Jul 2019 #4 bellulf skrev: Det kan du Klikk for å utvide … Jepp, jeg søkte og fikk! Hurra for dette forumet, for det hadde aldri falt meg inn dersom jeg ikke hadde lest det her
bellulf skrev: Det kan du Klikk for å utvide … Jepp, jeg søkte og fikk! Hurra for dette forumet, for det hadde aldri falt meg inn dersom jeg ikke hadde lest det her