Bkno4893172
Forelsket i forumet
Var innom nav i dag ang kontantstøtte. Men hun kunne ikke gi meg noe svar, for hun kunne ikke noe om det...... Derfor prøver jeg her
når barnet mitt er født 24 november, får jeg da kontantstøtte fra 1 desember ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får bestandig barnetrygd siste dagen i mnd. Vil tro du får ks i slutten av desember.Ok.. Får når jeg leser på nett, så står det at kontantstøtte kommer sammen med barnetrygd, altså den 1. I mnd...
rart... den skal være inne på konto innen siste virkedag i måneden. har ikke hørt om oen utbetalinger fra nav som kommer den 1.Ok.. Får når jeg leser på nett, så står det at kontantstøtte kommer sammen med barnetrygd, altså den 1. I mnd...
Da får du siste dagen i desemberVar innom nav i dag ang kontantstøtte. Men hun kunne ikke gi meg noe svar, for hun kunne ikke noe om det...... Derfor prøver jeg hernår barnet mitt er født 24 november, får jeg da kontantstøtte fra 1 desember ??
Barnetrygden kommer i slutten av måneden. Tror nok du får kontantstøtte da 30. desember dessverre...Ok.. Får når jeg leser på nett, så står det at kontantstøtte kommer sammen med barnetrygd, altså den 1. I mnd...
Får kontant støtte for min. den får du måneden etter fylte 1 år så den får du i jan ( 30-31 ca pleier det og komme)og den er på 6 tusenVar innom nav i dag ang kontantstøtte. Men hun kunne ikke gi meg noe svar, for hun kunne ikke noe om det...... Derfor prøver jeg hernår barnet mitt er født 24 november, får jeg da kontantstøtte fra 1 desember ??
SignSisst arbetsdag i mnd. Så får du kontantstötte när barnet er 13 mnd
Ok.. Får når jeg leser på nett, så står det at kontantstøtte kommer sammen med barnetrygd, altså den 1. I mnd...