Kontantstøtte

Bkno4893172

Forelsket i forumet
Var innom nav i dag ang kontantstøtte. Men hun kunne ikke gi meg noe svar, for hun kunne ikke noe om det...... Derfor prøver jeg her ;) når barnet mitt er født 24 november, får jeg da kontantstøtte fra 1 desember ??

Du får kontantstøtte i slutten av desember da, ja. Man får vel fra måneden etter fylte 1 år.

Ok.. Får når jeg leser på nett, så står det at kontantstøtte kommer sammen med barnetrygd, altså den 1. I mnd...

Ok.. Får når jeg leser på nett, så står det at kontantstøtte kommer sammen med barnetrygd, altså den 1. I mnd...
Jeg får bestandig barnetrygd siste dagen i mnd. Vil tro du får ks i slutten av desember.

rart... den skal være inne på konto innen siste virkedag i måneden. har ikke hørt om oen utbetalinger fra nav som kommer den 1.

Ja, tror det er helt vanlig med At pengene skal være inne på konto innen siste virkedag i måneden. Aldri hørt om 1 jeg heller...

Altså både foreldre penger og barnetrygd er inne siste virkedag i måneden, og det samme gjelder kontantstøtte. :-D

Sisst arbetsdag i mnd. Så får du kontantstötte när barnet er 13 mnd

Du får for desember, men den blir utbetalt i slutten av desember:-)

Har aldri fått barnetrygd tidlig i mnd jeg heller!

Du får kontantstøtte måneden etter barnet fyller 1 år. Siste virkedag i måneden. Litt usikker på om det er unntak i desember, at det blir utbetalt i midten i stedet pga jul. Noen som vet?

Var innom nav i dag ang kontantstøtte. Men hun kunne ikke gi meg noe svar, for hun kunne ikke noe om det...... Derfor prøver jeg her ;) når barnet mitt er født 24 november, får jeg da kontantstøtte fra 1 desember ??
Da får du siste dagen i desember:)

Barnetrygden kommer i slutten av måneden. Tror nok du får kontantstøtte da 30. desember dessverre...

Signerer de over her, men i desember utbetales kontantstøtten og barnetrygden til den 20.ende :)

Får kontant støtte for min. den får du måneden etter fylte 1 år så den får du i jan ( 30-31 ca pleier det og komme)og den er på 6 tusen :D

Det kommer ikke i begynnelsen av mnd, men i slutten av mnd. Altså vil du vel få det utbetalt i slutten av desember. Men jeg lurer på om det kanskje ikke utbetales før jul, at det er noe spesielt i desember?

Back
Topp