Kontantstøtte

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
Noen som har søkt om kontantstøtte? Vi er ferdig med permisjon, og siste ukene før han begynner vi bhg har vi brukt ferie og avspasering og ei snill mormor:) Ble tipset om at en kunne søke om kontantstøtte i denne perioden, så jeg sendte en søknad i går. Noen andre som har gjort det?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Søkt om kontantstøtte her ja, fått innvilget for juni juli og august, da begynner ho i bhg :):)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Får en får hele måneder uansett?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app


Har forstått det slik ja:)

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app
 
Jeg har ikke søkt enda, men her skal han ikke i barnehage, så jeg skal jo uansett ha. Men må søke nå, tror jeg. Får bare etterbetalt for tre måneder :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Søkte rett før han ble året ja, så får tom august da han begynner i bhg.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
her begynte han i bhg i mai så vi får ikkje;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Var kjapp saksbehandling. Fikk innvilget for mai, juni og juli som jeg får etterbetalt nå, i tillegg til august ser de ut for, sjøl om han begynner i bhg 6 aug:) lika :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Vi har akkurat søkt, så spent på når vi får svar :) Sidem mini er født seint i mai og man får fra 13 mnd.regner vi med å få for juli og august..krysser fingerne ;)
 
Vi har akkurat søkt, så spent på når vi får svar :) Sidem mini er født seint i mai og man får fra 13 mnd.regner vi med å få for juli og august..krysser fingerne ;)

Skal gjelde fra mnd etter, så dere skal ha for juni også :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp