Kontantstøtte...

rilo

Gift med forumet
Husker det har vært noe om det her før,men gidder ikke leite det fram[:o]
Dina er født 18. juni.. Kan vi da søke for juli måned? Hun begynner jo ikke i bhg før i august. Har skjema her og halveis fylt ut. Prøver å komme igjennom hos NAV,men der er det mye å gjør i dag tydeligvis[:)]
Derfor lurer jeg på om noen her vet?
Blir glad for svar[;)]

ORIGINAL: Miss Fat

Du vil få for både juli og august tror jeg.

Men om du sender inn søknad og ikke får likevel for mer enn ene måneden får du svar fra de da.

Tusen takk for svar[:D]. Får skaffe barnepass i morgen og bare gå ned på nav og kreve hjelp til å fylle ut skjema[:D] For tlf kommer jeg ikke gjennom på[:'(]

Mini er født i slutten av mai, og vi får tre måneder kontantstøtte. Det er et kjapt skjema å fylle ut, ha med fødsels- og personnummer til baby, deg og mannen så har du det du trenger.

ORIGINAL: dumidalia

Mini er født i slutten av mai, og vi får tre måneder kontantstøtte. Det er et kjapt skjema å fylle ut, ha med fødsels- og personnummer til baby, deg og mannen så har du det du trenger.

Har skjema her og nesten fyllt heilt ut,men skjønner ikke hva jeg skal skrive på punkt 5..Hmm..
Tar turen på NAV i mårra. Tusen takk for svar[:D]

ORIGINAL: Miss Fat

ORIGINAL: rilo

ORIGINAL: dumidalia

Har skjema her og nesten fyllt heilt ut,men skjønner ikke hva jeg skal skrive på punkt 5..Hmm..
Tar turen på NAV i mårra. Tusen takk for svar[:D]

Hvis ungen IKKE går i barnehage så skriver du ikke noe der

Du kan melde inn når barnet begynner senere.

Kryss nei, og ikke skriv noe- så løser det seg

Då gjør jeg det[;)]
Tuuusen takk for hjelpa[:D]

Back
Topp