Førstegangs
Glad i forumet
Trenger ikke sende barna hver dag. Vi har 60% plass.Ja til kontantstøtten! Mange får ikke plass og mange ønsker ikke å sende babyer i barnehage hver dag. Og det skjønner jeg godt!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trenger ikke sende barna hver dag. Vi har 60% plass.Ja til kontantstøtten! Mange får ikke plass og mange ønsker ikke å sende babyer i barnehage hver dag. Og det skjønner jeg godt!!
Når det er mer økonomisk gunstig å få flere barn enn å jobbe, så kan vi gi den skylden jo.
Desverre er det ikke sånn i alle kommuner. I den kommunen jeg bor i er det i de fleste bhg 100 % eller ingenting pga turer osv. Og det er skikkelig kjedelig. De fleste foreldrene er pendlere så er fint for dem. Men for oss hvor mannen er ferdig på jobb kl 14.00 men får ikke lov til å hente ungen før tidligst 16.00 er uaktuelt. Jeg tar nok meg en kveldsjobb pga det der. Men er fint for alle andre der jeg bor så skjønner at det er sånn. De fleste er jo ikke hjemme før 16.00. Og jeg kjenner ingen andre som er stilt som oss ang jobb. Da tar jeg heller imot kontantstøtte i stedet for å kjempe imot bhg om når jeg vil hente min datter.Trenger ikke sende barna hver dag. Vi har 60% plass.
Får ikke lov til å hente før 16? Det har jeg ikke vært borti før. Nå er ikke jeg imot kontantstøtte altsåDesverre er det ikke sånn i alle kommuner. I den kommunen jeg bor i er det i de fleste bhg 100 % eller ingenting pga turer osv. Og det er skikkelig kjedelig. De fleste foreldrene er pendlere så er fint for dem. Men for oss hvor mannen er ferdig på jobb kl 14.00 men får ikke lov til å hente ungen før tidligst 16.00 er uaktuelt. Jeg tar nok meg en kveldsjobb pga det der. Men er fint for alle andre der jeg bor så skjønner at det er sånn. De fleste er jo ikke hjemme før 16.00. Og jeg kjenner ingen andre som er stilt som oss ang jobb. Da tar jeg heller imot kontantstøtte i stedet for å kjempe imot bhg om når jeg vil hente min datter.
Vi bor på landet og det er veldig mange turer i bhg her. De er ute nesten hver dag. Så får i grunn ikke hentet de dør de er tilbake. Desverre går de ut seint og kommer tilbake seint.Får ikke lov til å hente før 16? Det har jeg ikke vært borti før. Nå er ikke jeg imot kontantstøtte altsåJeg har ikke satt meg så inn i det da vi fikk bhg.plass før lillegutt ble ett år, så vi har uansett ikke krav på støtte.