Kontakter man lege...?

hjemmelaget

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
...når blødninger og smerter øker men det er satt opp gynekologtime neste onsdag?

Er jo bare 5 dager siden jeg var hos han sist på grunn av lignende bekymringer.

Blir tullete av dette svangerskapet... Blir mer og mer sikker på at det går mot slutten.

...når blødninger og smerter øker men det er satt opp gynekologtime neste onsdag?

Blir tullete av dette svangerskapet... Blir mer og mer sikker på at det går mot slutten.

Du kontakter fastlegen og han henviser videre. Er jo ikke så mye dem får gjort, men man vil jo gjerne vite det sikkert.

Ville tatt kontakt med lege ja :(
Her har jeg allerede vært hos lege 1 gang, gyn 2 ganger og til ul 1 gang og det før uke 8 :p bedre å dra inn en tur ekstra enn å sitte å være bekymret :/ImageUploadedByBV Forum1484557648.606788.jpgImageUploadedByBV Forum1484557659.589740.jpg
Fikk ul i uke 7+2 og fikk sett ett lite hjerte og fikk fastsatt termindato, var akkurat så stor som den skulle være på ul <3

OK, takk for svar. Har vært ut og inn hos gynekologen disse to ukene, så jeg føler meg som en skikkelig maseguri :p

Ringte gynekologen og sa at jeg ikke visste om jeg skulle det. Det syntes i hvertfall hun på kontoret var veldig riktig, siden han har fulgt meg så tett de siste ukene. Nå er det i hvertfall registrert og enten så ringer han meg, eller så kontakter hun meg om ny time.

Har tre gullunger med feber, to som begynner å bli bedre, og en som nettopp har blitt dårlig. Det skal være litt.

Ringte gynekologen og sa at jeg ikke visste om jeg skulle det. Det syntes i hvertfall hun på kontoret var veldig riktig, siden han har fulgt meg så tett de siste ukene. Nå er det i hvertfall registrert og enten så ringer han meg, eller så kontakter hun meg om ny time.

Har tre gullunger med feber, to som begynner å bli bedre, og en som nettopp har blitt dårlig. Det skal være litt.

Håper du hører fra ham snart! God bedring til barna :)

Jeg har snakket med han nå. Vi ble enige om å la det være i fred fram til neste uke som avtalt, men hvis smertene og blødningene tar seg opp, sånn at jeg trenger hjelp eller medisiner, må jeg si fra.

Han skjønner ikke dette svangerskapet selv heller, men syns det er et godt tegn at vi fant noe mot alle odds i forrige uke, selv om det var mindre enn ventet.

Han lurte på om jeg trengte sykemelding, men det hjelper jo ikke når jeg er selvstendig næringsdrivende :/ men godt at han skjønner at dette er tøft.

Ville tatt kontakt med lege ja :(
Her har jeg allerede vært hos lege 1 gang, gyn 2 ganger og til ul 1 gang og det før uke 8 :p bedre å dra inn en tur ekstra enn å sitte å være bekymret :/Vis vedlegget 215666Vis vedlegget 215667
Fikk ul i uke 7+2 og fikk sett ett lite hjerte og fikk fastsatt termindato, var akkurat så stor som den skulle være på ul <3
Har du måtte betale for timene hos fastlegen eller gyn?

Back
Topp