Kontakte noen eller ikke?

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Lå på senga til prinsessa og leste bok for henne i sta.

Babyen i magen er som regel alltid aktiv mellom 18-19 tiden og han var veldig aktiv i sta også men plutselig var det som om hele magen dirra (evt at jeg kjente både føtter og hender samtidig - på hver sin side av magen som dirret skikkelig). Det varte ganske lenge, tipper mellom 5-10 sekunder.

Så ble det stille litt (snakker ikke mer enn 1 minutt kanskje) før jeg kjente smådult, spark og bevegelser igjen. Det var bare en så utrolig rar/ ekkel og unaturlig følelse.
Er det andre som har merket noe lignende?
Burde jeg søke hjelp/ ringe å spørre noen?

Det pleier å dirre litt her også, det føles nesten som om babyen ligger og rister på armer og bein. Men det etterfølges som regel av vanlige bevegelser, så jeg har ikke tenkt noe mer over det. Men hvis du er bekymret, er det jo bare å ringe og spørre noen som har greie på babyer, f.eks. føden.

Det pleier å dirre litt her også, det føles nesten som om babyen ligger og rister på armer og bein. Men det etterfølges som regel av vanlige bevegelser, så jeg har ikke tenkt noe mer over det. Men hvis du er bekymret, er det jo bare å ringe og spørre noen som har greie på babyer, f.eks. føden.

Åååh men det var fint å høre at det var flere enn meg som har vært borti det.
Nei, jeg kjenner jo liv så fornuften sier meg at ting er bra. :)
Var bare litt skremmende der og da, hadde aldri kjent det før men når vi så han på ultralyd gjorde han noe rart da også for da så det ut som han ''klødde seg villt'' i annsiktet den gangen. :P
Kanskje han har fått skabb der inne? ;) Hehe! :happy119 :laughing021

Det hender det dirrer i hele magen er også. Gudene vet hva han driver med det inne :)

Har drirra litt her også-- Litt son at at jeg lurer på om han er forbanna på liten plass.. Har ikke tenkt noe over d egentlig.. Så lenge d er "normalt" med liv etterpå....

Min mage også dirrer overalt noen ganger, skjønner ikke hvordan mini får det til!! Men tror det er helt ufarlig :)

Min mage også dirrer overalt noen ganger, skjønner ikke hvordan mini får det til!! Men tror det er helt ufarlig :)

Er så godt å høre at det ikke uvanlig da :p Det var jo bare en helt merkelig følelse :P
Hva enn han driver med så håper jeg han finner på noe annet enn det der:P

Hahaha. Apropos tissing. Eldste tantegutten min tisset rett oppi lomma til ei dame som var på besøk på sykehuset, en eldre, pen frue. Hennes kommentar; det var litt av en stråle..... tippa magen t søstera mi dirra

Dirrer mye her også, begynte forrige uke. En natt var det helt ekstremt og da ringte jeg Ullevål dagen etter. De mente at så lengd jeg kjenner liv som vanlig er alt fint, men de visste ikke hva dirringen var- bare at fler hadde hatt spm om det :)

Back
Topp