Kontakte jordmor?

LykkeLene88

Forelsket i forumet
Når skal dere kontakte jordmor for første svangerskapskontroll der? :)

Er litt usikker på når jeg skal kontakte jordmor denne gangen jeg, men blir vel til at jeg ringer henne når jeg er 14-15 uker på vei tror jeg. Husker ikke når jeg begynte å gå til jordmor sist.

Jeg ringte å hørte med dem, og fikk beskjed om å komme innom å bestille time når jeg skal på første kontroll hos legen (jordmor og legekontoret er i samme bygg). Her går vi til lege i uke 8-12, og jordmor i uke 14-16. Så blir en gang mellom der ;)

Jeg ringte å hørte med dem, og fikk beskjed om å komme innom å bestille time når jeg skal på første kontroll hos legen (jordmor og legekontoret er i samme bygg). Her går vi til lege i uke 8-12, og jordmor i uke 14-16. Så blir en gang mellom der ;)

Sånn er det her også, bare at det er lege i uke 8-10 og jm i uke 14:)

Jeg tenkte å ringe i morgen, for etter det jeg har hørt så er det endel pågang på jordmorsenteret her i byen så ei venninne råda meg til å være tidlig ute med å bestille.

Skal til jordmor i uke 9 :) Ringte etter jeg hadde vært hos legen i uke 5.

Har bestilt time 18 juni :) jordmor jobber bare 50 prosent her i kommunen Så lurt å være tidlig ute

Jeg var hos jordmor i går, jeg håper å få gå mest til jordmor på kontroller, og gå til legen kun når jeg må. Jeg skal tilbake om noen uker, får prate med henne om det da:)

Her i byen er det også stor pågang på jordmortjenesten, så jeg ringte da jeg var 6 uker. Fikk brev i posten om fellesmøte for andre gravide i samme område den 21. mai, når jeg er i uke 12 :-)

Back
Topp