Kontaktannonse

skytte76

Gift med forumet
Jeg er ei kjempeblid jente på snart 6 mnd som er på utkikk etter en kamerat/ babykjæreste[:)] To tenner har jeg fått og sover hele natten. Ellers har jeg noen skikkelige krøller på toppen av tenkehetten min og sikler som en gud[:D] Jeg er veldig nysgjerrig av meg og elsker å utforske nye ting, men har en forkjærlighet til håret til mamma. Sover en del enda, men jeg våkner vel opp til ungdomstiden eller noe[;)] Interessert? Ta kontakt med mamman min da vel for det er hun som avgjør om du er bra nok for meg[&:] Legger ved bilde også så du kan se hvordan jeg ser ut[:)]

Du var jo skikkelig søt da Marie!!

Har egentlig en kjæreste fra før, men visst du er interessert i å dele,
er ikke det noe problem for meg!![;)]

Jeg er en søt og rolig gutt på litt over 5 mnd! Har noen av de samme interessene
som deg: jeg elsker å sove!! [:D]

Her er jeg:

Klem fra Julian!!

Du var jo en skikkelig sjarmør da Julian
Kan godt dele deg litt jeg[:)] Trenger vel ikke være 100% monogame i den alderen vi er i nå[;)] Nå er det tid for lek, moro og utforsking. Mamma sier forresten takk for hilsenen hun har fått i gjesteboken på hjemmesiden sin[:D]

Kjære Marie!

Jeg er en blid og fornøyd kar, som smiler hele dagen!
Er rolig men likevell aktiv...lært meg å rulle, men har ingen tenner enda!
Jeg er stor og rund, så jeg kan passe godt på deg! Ingen tør å prøve seg på jenta mi! [;)]
Jeg har alltid et smil på lur, og eeeeelsker å kose!!
Intressert min lille due??

ORIGINAL: Chill24

Kjære Marie!

Jeg er en blid og fornøyd kar, som smiler hele dagen!
Er rolig men likevell aktiv...lært meg å rulle, men har ingen tenner enda!
Jeg er stor og rund, så jeg kan passe godt på deg! Ingen tør å prøve seg på jenta mi! [;)]
Jeg har alltid et smil på lur, og eeeeelsker å kose!!
Intressert min lille due??

Da tror jeg nesten jeg må velge deg Jonas, for jeg har sett på deg lenge og ikke turt å spørre[&:] Trodde nemlig en så kjekk gutt som deg var opptatt for lengst, men du er vel like heldig som meg og har en mor som passer godt på deg og skal interjue alle potensielle kjærester[;)] Selv om jeg har tenner og ikke du, er ikke det noe problem og jeg lover å ikke bite[:)] Håper ikke Julian blir skuffet nå da, men han har jo en kjæreste fra før. Er vi kjærester da Jonas? Du er bare helskjønn

Thihi....ja mamma passer på vettu! Kun det beste er godt nok for meg!! [;)]
Ja, da sender jeg deg en stooooooor suss og så er vi kjærester da![:D][:D] 
Thihihi...min første kjærlighet da gitt....morsomt!

Ja, en gang må jo bli den første[:)] Disse mødrene er nok kjekke å ha selv om de kan bli litt masete innimellom, men de vil jo bare vårt eget beste[:)] Jeg har rullet over til magen noen ganger, men synes ikke det er så festlig for jeg liker ikke å ligge på magen[8|] Henger nok litt etter siden jeg ble født 3 uker for tidlig, men det begynner å komme seg nå heldigvis[:)] Mamma har nok vært litt frustrert siden begge søsknene mine kunne sitte i en alder av 6 mnd og åle seg frem på gulvet. Og så ser jeg ut til å bli venstrehendt, men det gjør meg ingenting så lenge jeg får puttet lekene i munnen[:D] Sender deg en suss på kinnet *smask*

Julian må få gratulere det nye kjæresteparet!! [:D]

No hard feelings her!! [;)]

Er jo mange fisker i havet for en storsjarmør!![;)]

Dessuten setter sikkert Amalie pris på å ha meg for seg selv!![:)]

Gratulerer
Marie og Jonas!!

Back
Topp