Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er som å LESE om meg! Haha!Hei. Jeg var på min "12 ukers kontroll" for en uke siden, men hvor jeg da var 13+3. Av fastlegen min fikk jeg da beskjed om at jeg burde ta kontakt med helsestasjonen for å bestille time hos jordmor ca 4 uker senere, altså ca rundt uke 17. Har lest meg opp på at etter oul skal en enten til jordmor eller lege i ca uke 24, men jeg fikk time 31.10, hvor jeg da akkurat har passert 16 uker. Jeg vet ikke hvordan det er med den obligatoriske og ordinære løypa, men har allerede hatt en del legebesøk, oppfølging og ultralyder, så jeg har vel allerede skippet de førstnevnte til hvordan oppfølgingen som regel er. Men er vel ikke så farlig om en går utenfor ordinæren vel?!Syntes uansett det er greit å få oppfølging fra både lege og jordmor da de har ulike ekspertiser Også er jeg dessuten veldig glad for å ha en fastlege som har ultralyd på kontoret sitt slik at jeg får mulighet til å se babyen litt oftere