Hei, uke 8+3 egentlig, var på TUL på mandag og der fant vi kun en tom fostersekk. Tok HCG på mandag og i morges, og nettopp fått svar at HCGen ikke har endret seg. Så det er altså en MA. Har veldig lite symptomer, og har hatt det hele veien, så tror kanskje det sluttet å utviklet seg tidlig.
Skal begynne aborten i morgen og resten på fredag.
Vi ble gravide på første PP, så håper så inderlig at jeg blir fort gravid igjen! Noen som har blitt det?
Gynekologen min sa det bare var å prøve på nytt med en gang, uten nødvendigvis å få mens igjen. Hvordan gjør jeg dette? Kan jeg anta at EL er ca. 14 dager etter jeg slutter å blø fra aborten (jeg har normalt sett jevn syklus)? Bør jeg ta EL-tester, eller vil de bli positive om jeg har hcg i urinen? Vil jeg ikke kunne bli gravid før jeg mister all hcg fra forrige graviditet(den jeg er i nå altså)?
Masse spørsmål har vært forferdelig lei meg, men begynner å føles bedre nå.
Skal begynne aborten i morgen og resten på fredag.
Vi ble gravide på første PP, så håper så inderlig at jeg blir fort gravid igjen! Noen som har blitt det?
Gynekologen min sa det bare var å prøve på nytt med en gang, uten nødvendigvis å få mens igjen. Hvordan gjør jeg dette? Kan jeg anta at EL er ca. 14 dager etter jeg slutter å blø fra aborten (jeg har normalt sett jevn syklus)? Bør jeg ta EL-tester, eller vil de bli positive om jeg har hcg i urinen? Vil jeg ikke kunne bli gravid før jeg mister all hcg fra forrige graviditet(den jeg er i nå altså)?
Masse spørsmål har vært forferdelig lei meg, men begynner å føles bedre nå.