Konstanter MA idag :'(

Melismor

Blir kjent med forumet
Har vært til ul idag. Iom jeg er 41 og har hatt MA før så har jeg extra ul kontroll og idag ble det konstanter ingen hjerteaktivitet. Trodde jeg var i uke 11 , men spire lille ble målt til uke 12 Skal på sykehuset imorgen. Må jeg faste? Eller er det bare samtale? Sist var det samtale og så inngrep dagen etter. Tvi tvitil alle andre september spirer her inne <3>

Huff så trist :/    Føler virkelig med deg.. 

Er det lov å spørre om du hadde noen mistanke på forhånd?  trenger ikke å svare hvis du ikke føler for det... 

Det var trist å høre, opplevd det samme selv og det er virkelig vondt.
En god klem til deg,

Jeg hadde inngrep samme dag som samtale, men det er nok også forskjelling praksis fra sykehus til sykehus. Fosteret mitt ble målt til 8 uker, og jeg var snart 12 uker gravid.
Ville ringt å hørt jeg om du skal faste eller ei. Mange steder er 12 uker grensen ved utskraping, altså at du må igjennom en fødsel. Og det kan det jo være greit å vite på forhånd og evt få tid til å forberede seg litt... Masse lykke til iallefall, det var utrolig trist å høre.

baby2 skrev:

SÅ trist at det endte i MAemoticon Det er lurt å faste i tilfelle du skal ha utskraping og narkose.

Lykke til....

baby2 skrev:

SÅ trist at det endte i MAemoticon Det er lurt å faste i tilfelle du skal ha utskraping og narkose.

Lykke til....

baby2 skrev:

Lykke til....

Huff du og :-( Jeg fikk beskjed om å komme fastende i dag, men siden det hadde stoppet opp i uke 5-6 så slapp jeg utskraping. Fikk utdrivings tabletter for å få det ut.

Dette var trist å lese Sender deg en go`klem!!

*Nyperose* skrev:
Huff du og :-( Jeg fikk beskjed om å komme fastende i dag, men siden det hadde stoppet opp i uke 5-6 så slapp jeg utskraping. Fikk utdrivings tabletter for å få det ut.

"slapp utskrapning" her er vi forskjellig jeg håper virkelig på utskrapning

~Gravidigjen~ skrev:
Huff så trist :/    Føler virkelig med deg.. 

Er det lov å spørre om du hadde noen mistanke på forhånd?  trenger ikke å svare hvis du ikke føler for det... 

Hmm er ikke det litt av det som er med MA att man ikke merker det ? Merket ikke noe, men er jo ca 3 dager siden hjertet sluttet å slå også ifølge ul måling. Jeg skal snart dra til gyn poliklinikk og gruer meg som bare det :( Jeg er derimot 41 år så var jo forberedt på att ting kan skje... Men når det kommer til stykket er man jo ikke så veldig forberedt alikevel ;)

Melismor skrev:

*Nyperose* skrev:

"slapp utskrapning" her er vi forskjellig jeg håper virkelig på utskrapning

Ville helst slippe narkose om jeg kunne jeg da, har ikke vært så ille med pillene. Men det er er jo stor forskjell på å ha kommet til uke 12 enn uke 5-6. Hos meg var det jo knapt noen ting å se.

Back
Topp