Konstante murringer

BellaBanana

Betatt av forumet
Siden i går kveld har jeg hatt konstante «mensmurringer» som har tatt seg opp i løpet av natten. De er som et bånd over nedre del av magen. Klokken halv fire tok jeg 1g Paracet med god effekt og sovnet, men et par timer senere våknet jeg av at det har tatt seg opp ytterligere. Nå sitter jeg her med varmepose og googlet meg ihjel. Det er ingen tak eller topper, kun konstant «verk». Jeg vil ikke ringe føden, for jeg vet det er veldig travelt der nå, og jeg har jo ikke rier.

Jeg kjenner masse liv i magen, og har også en del kynnere (fullstendig uregelmessig)men dette «verket» er noe annet. Noen som har erfaringer med lignende? Er 36+1

Siden i går kveld har jeg hatt konstante «mensmurringer» som har tatt seg opp i løpet av natten. De er som et bånd over nedre del av magen. Klokken halv fire tok jeg 1g Paracet med god effekt og sovnet, men et par timer senere våknet jeg av at det har tatt seg opp ytterligere. Nå sitter jeg her med varmepose og googlet meg ihjel. Det er ingen tak eller topper, kun konstant «verk». Jeg vil ikke ringe føden, for jeg vet det er veldig travelt der nå, og jeg har jo ikke rier.

Jeg kjenner masse liv i magen, og har også en del kynnere (fullstendig uregelmessig)men dette «verket» er noe annet. Noen som har erfaringer med lignende? Er 36+1
Har litt av det samme, hatt murringer hver kveld i over én uke.
Men de går som regel over når jeg står opp, og så er det stille frem til kvelden igjen. Kynnerne har også blitt mer fremtredende og mer ubehagelige. Men jeg har bare tenkt at det er kroppen som modnes. Masse liv i magen her og. Dessverre ingen råd til deg :bag:

Høres ut som det kanskje er en del av modningsprosessen. Har hatt sånn type verk et par uker nå. Mest på kveld og natt. Det er ikke rier, for det er relativt konstant, omtrent som mensverk. Går som regel over etter en stund eller hvis jeg tar en Paracet.

Men hvis det tar seg veldig opp, såpass at paracet ikke hjelper eller du ikke får sove, er det ikke noe i veien for å ringe føden for å høre :)

Har hatt samme verk ganske lenge. Fra i går kveld til nå har de vært konstante. Hele tiden. Kjennes ut som tidenes menstruasjon. Er i uke 39 dog.

betryggende å høre at det er normalt, selv om jeg kjenner jeg er lite gira på å ha det slik i ukesvis… de roet seg heldigvis litt ut på morgenen, så får vi se om det holder seg slik eller hva.

betryggende å høre at det er normalt, selv om jeg kjenner jeg er lite gira på å ha det slik i ukesvis… de roet seg heldigvis litt ut på morgenen, så får vi se om det holder seg slik eller hva.
Håper det slipper. Utrolig slitsomt å ha det slik.

Back
Topp