Konstante murringer

marty

Andre møte med forumet
Kjenner konstant murring/iling i livmor og mot begge eggstokkene. Er det normalt å kjenne det hele tiden? Har vært sånn en uke.
Er jo redd for MA/SA nå..
Har alle symptomene fortsatt, kvalme, tisser ofte og ømme bryster, så de har ikke forsvunnet. Ingen blødning.
Har vært hos fastlegen, ble ikke undersøkt - fikk bare beskjed om å komme tilbake til vanlig kontroll i mellom uke 10-12.
(Gravid for første gang)
Er 6+2 nå.

Last edited:
Leste i en graviditetsapp at livmoren nå skal være dobbel så stor som den var til å begynne med. Tror denne veksten kan gi slike symptomer hos noen.
Høres også ut som ligamentsmerter også, google det å se om du kjenner deg igjen.

Jeg har også slike murringer som du beskriver, også litt sterke smerter i blant :) Hadde det forrige svangerskap også, og det gikk veldig fin.

Men veldig sterke smerter er ikke bra selvsagt og bør taes på alvor, men slike murringer er som regel ufarlige. Mye som skjer der inne nå

Jeg har det også slik.. ikke hele tiden men ofte. Et par ganger om dagen som varer noen minutter. Noen ganger kjennes det direkte ut som mensensmerter. Blir veldig redd selv. Har både sa og ma bak meg. Ingen barn.

Back
Topp