Konstante kynnere og ryggsmerter som kommer i tak

IngenNavn

Elsker forumet
Hatt det de siste tre timene. Er det maserier? Flere som har?

Har hatt store problemer med å løfte ett-åringen min og helst ville ligget i fosterstilling alene, men når man er alene med to små funker det dårlig.

Magen er konstant hard:(

Ring føden..

Da skal du ringe føden. Hadde akkurat det samme for noen uker siden. Utrolig slitsomt! Jeg ringte, og fikk snakke med jm, men ikke komme inn til sjekk. Legen min sa jeg skulle ha vært det, og dokumenterte at jeg skal inn om det skjer igjen. Lykke til! :)

Gav seg no isted når eg fikk lagt jr. Etter tre timer:( orket ikke skifte ny bleie eller pysjamas på han, det får gubben ta senere. Bleien var to timer gammel. Alt man får dårlig samvittighet for...:(

Jeg er tredjegangs, og vet jo hva eg skal kjenne etter, men denne gangen ble eg utrolig redd. Ringte mannen min som var på telling og ba han komme hjem og gråt. Dette er så altfor tidlig. Begge de to andre har kommet akkurat på termin

Flere som sliter med kynnere hele tiden ja? :rolleyes:
Her har jeg det veldig ofte, selvom jeg tar det helt med ro, men kan man også kjenne at det er egt bare babyen som flytter på seg også? :cool::confused:

Håper det bedrer seg for deg KariKanin :D

Jeg har jo kynnere i ny og ne, og må sette meg ned og puste litt.. Men no var det gode tak i ryggen samtidig og vondt om barna mine var ani meg liksom.. Faderen og, jeg har kalkulert at barnet kommer 23 feb, ikke et sekund før;)

Om du må puste deg igjennom, så skal du ringe føden. Kynnere skal ikke gjøre så vondt at man må puste seg gjennom de.
Kan være starten på prematurerier og da er det viktig å komme seg på sykehuset for medisiner for å stoppe og evt får lungemodningssprøyter

Har heldigvis stoppet for denne gangen. Ringer neste gang om det skulle skje igjen.

Høres ut som maserier ja. Hadde det tre dager på jobb før ferie. Helt forferdelig. Så må se an denne uka om jeg klarer mer jobb da, for kan jo ikke gå sånn på jobb :(
Godt at det har gitt seg, da får du endelig slappa av litt :)

Her er kynnerne så vonde at jeg må puste meg gjennom dem. Var sånn med nr2 å....
Men håper d roer seg, om det begynner på igjen, ville jeg ringt... Men har merket d nå i julen med ungene hjemme og mye løfting og bæring at magen er kjempe hard! Det er så tungt! Kjenner d skal bli godt med Bhg denne uken så jeg kan slappe av! klem

Jeg hadde det slik for en ukes tid siden, ringte føden etter 4 timer konstante vonde kynnere og dem ba meg komme ned til sykehuset for sjekk. Det ga seg etterhvert, heldigvis. Da var jeg 34+4 og fikk beskjed om att endten måtte jeg bli på sykehuset til det ga seg eller att det endte med fødsel. Tror jeg hadde disse kynneran i ca 8 timer. Hvert 3-4 min.

Her er kynnerne så vonde at jeg må puste meg gjennom dem. Var sånn med nr2 å....
Men håper d roer seg, om det begynner på igjen, ville jeg ringt... Men har merket d nå i julen med ungene hjemme og mye løfting og bæring at magen er kjempe hard! Det er så tungt! Kjenner d skal bli godt med Bhg denne uken så jeg kan slappe av! klem

Ja jeg har vert en del alene med ungene, og når man styrer med ett-åringen og stresser og rydder og hiver julen ut, klær på begge to for å komme oss ut og nyte solen. Har ikke hatt noe som ligner plager til no, men kjenner jo at det er rimelig chill og være på jobb vs juleferie ;) så sikkert stresset i dag:/

Back
Topp