Konstante kynnere når jeg skal slappe av

Lykkemamma93

Forelsket i forumet
Junilykke2018
Hver gang jeg skal legge meg for å sove får jeg kynnere. De er aldri vonde, men ubehagelige og stort sett hvordan jeg vrir og vender på meg så får jeg dem. Akkurat som en ny kynner glir over i en annen. Slet veldig med kynnere sist også, men nå er det mer. Får veldig sjeldent kynnere i løpet av dagen, kun når jeg legger meg... Usikker på om jeg sovner inni mellom "slagene", men kan holde på noen timer.

Er det flere i samme båt?

Last edited:
Har en del kynnere, også gjennom dagen. Hatt dem helt siden uke 11-12. Får dem mest når jeg setter meg ned eller legger meg/står opp. Det går litt i perioder med intensitet og antall. En del er skikkelig ubehagelige, sånn at jeg blir kvalm og uvel. Da er det bare å slappe av litt. Ofte er det et par-tre som avløser hverandre før det gir seg.

Trøster meg med at det er ufarlig og bare livmor som øver seg, en påminner om en voksende mageboer :happy:

Får det litt når jeg skal legge meg jeg og, men er mest plaga på morgenen. Sover alltid på siden i sånn halvveis fosterstilling. Men retter meg ut i det jeg våkner og da knyter det skikkelig til!

Ja. Måtte le, sa akkurat til mannen, alt du skrev her.. Jeg hadde mye sist også..

Har du sjekket deg for UVI? Det kan man ha uoppdaget i svangerskapet og kan gi masse kynnere..

Får det litt når jeg skal legge meg jeg og, men er mest plaga på morgenen. Sover alltid på siden i sånn halvveis fosterstilling. Men retter meg ut i det jeg våkner og da knyter det skikkelig til!

Jeg må også ligge i halvveis fosterstilling :hilarious: blir også ekstra mye med full blære! Kanskje derfor det også er ille på morgenen? :confused:

Jeg sliter også en del med kynnere

En del kynnere her også. Mest på kvelden når jeg skal slappe av, men også av og til bare når jeg går rundt. Sykt ubehagelig - føler jeg har en knallhard melon som slenger rundt i magen. Fikk det også en dag når jeg var å svømte, når jeg begynte å bli sliten. Usikker på det betyr noe, men turte ikke svømme mer når jeg kjente det.

Jepp, var heldigvis ingen uvi :) ble likevel sykemeldt da legen mente jeg må ta det mer med ro. Livmora mi er visst veldig "følsom" :confused:
Ah,det er bra at det er ikke uvi. Jeg var sykemeldt pga samme ting i første graviditet. Håper jeg blir ikke denne gangen. :( Og håper alt går bra med deg nå!

Ah,det er bra at det er ikke uvi. Jeg var sykemeldt pga samme ting i første graviditet. Håper jeg blir ikke denne gangen. :( Og håper alt går bra med deg nå!

Uff, er kjedelig :-( hjelper å få slappa av mer, men bekkenet mitt har blitt utfordrende :-( er ikke halvveis engang, så tror resten av svangerskapet blir tøft :-/

Satser på at kynnerne dine roer seg, hvis ikke må man lytte til kroppen <3

Back
Topp