Konstant vondt!

Frøkenvims

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Julegavene 2019
Har gått noen dager med murringer og kynnere, men plutselig nå i kveld gikk det akutt over til å være konstant dritvondt, spesielt i korsryggen, men også "under" magen...
Er ikke tak, men hele tiden! Kjennes ut som jeg må på do (både 1 og 2) hele tiden og smertene går ikke over uansett hva jeg gjør....
Noen som har det likt, eller har erfaring med hva som skjer her???

Har ikke opplevd det selv, ( tror jeg) men smerter i korsrygg og ved symfysen er vel ofte tegn på at man nærmer seg en fødsel? Kanskje du skulle ringt føden og hørt? Har du prøvd å gå litt? Du kan prøve med noe varmeflaske evt noe kulde for å se om det roer seg! Dersom det roer seg sa jordmoren jeg snakket med at det da var kynnere! Eller kanskje det er at babyen har lagt seg litt kjiipt til? Ønsker deg hverfall lykke til!

Jeg har opplevd det , samtidig med nedpress, men hos meg gir det seg alltid om jeg slapper av lenge nok. Har det mest i magen, som konstante menssmerter jeg da. Kan jo være at babyen trykker på noen nerver kanskje?

Her er det verst i ryggen, men kjenner det også i magen!
Våknet idag med mye blodig slim/utflod + at det renner litt tynt blod ut (blandet med fostervann???)
Tror gjerne det blir en tlf til føden etter hvert! Først frokost! :D

Her er det verst i ryggen, men kjenner det også i magen!
Våknet idag med mye blodig slim/utflod + at det renner litt tynt blod ut (blandet med fostervann???)
Tror gjerne det blir en tlf til føden etter hvert! Først frokost! :D
Såå spennende! Er du langt på vei? Kanskje det er noe på gang!:D

Lykke til:-)

Takktakk!
Var bare inne til en sjekk, babyen har det fint, og jm trodde ikke det var fostervann... Men det kunne være modning! :p
Nå er jeg hjemme og slapper av så godt jeg kan! Hvis det kommer mer blod eller riene begynner, må jeg kontakte føden med en gang..

Takktakk!
Var bare inne til en sjekk, babyen har det fint, og jm trodde ikke det var fostervann... Men det kunne være modning! :p
Nå er jeg hjemme og slapper av så godt jeg kan! Hvis det kommer mer blod eller riene begynner, må jeg kontakte føden med en gang..
Sjekket de ikke åpning?? Siden du skriver at jm ikke trodde det var fostervann, men kunne være modning. Reagerer på ordene trodde og kunne :p Det kunne de jo fint funnet ut av med en sjekk nedentil?

Sjekket de ikke åpning?? Siden du skriver at jm ikke trodde det var fostervann, men kunne være modning. Reagerer på ordene trodde og kunne :p Det kunne de jo fint funnet ut av med en sjekk nedentil?
Hun antok at det ikke var fostervann på bakgrunn av at bindet jeg hadde i trusa var helt tørt... Jeg ville at hun skulle sjekke evt åpning, men det mente hun kunne trigge til å sette i gang fødselen, så det ville hun dessverre ikke! :(

Back
Topp