Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det stod smerter istad, da misforstod jeg innlegget. BeklagerHar noe som kjennes litt ut som kynnere bare konstant ,men da helt nederst sånn fra skambeinet og 5-10 cm over. Noen fler? Dette er nr tre, kan ikke huske å ha hatt sånn
Tissa grumsete i sta og, kan det være uvi?
Synes ikke det minner om mensen liksomSynes det stod smerter istad, da misforstod jeg innlegget. Beklager
Jeg har det. Sånn stikk lignende smerter på sidene og i midten. Tror det er normalt. Er 12+0.Synes ikke det minner om mensen liksom
Hadde det vært meg så hadde jeg nok levert en urinprøve bare for å være sikker. Det kan jo være bare normale forandringer under svangerskap, mange får det, og er absolutt helt normalt. Men når jeg gikk på legesekretær i min ungdom (fullførte utdanning, men aldri jobbet som det pga nytt studie altså) så opplevde jeg at de prøvene med grums i var typisk de med utslag. Og symptomer hos gravide kan være vage og vanskelige å oppdage. Så om det forsetter er det sjeldent feil å sjekke for å være sikkerHar noe som kjennes litt ut som kynnere bare konstant ,men da helt nederst sånn fra skambeinet og 5-10 cm over. Noen fler? Dette er nr tre, kan ikke huske å ha hatt sånn
Tissa grumsete i sta og, kan det være uvi?