Konstant vondt nederst i magen, normalt?

Kosmo.

Prøver på nr 3
Junibollene 2023
Mailykken 2025
Har noe som kjennes litt ut som kynnere bare konstant ,men da helt nederst sånn fra skambeinet og 5-10 cm over. Noen fler? Dette er nr tre, kan ikke huske å ha hatt sånn :dontknow

Tissa grumsete i sta og, kan det være uvi?
 
Last edited:
Har noe som kjennes litt ut som kynnere bare konstant ,men da helt nederst sånn fra skambeinet og 5-10 cm over. Noen fler? Dette er nr tre, kan ikke huske å ha hatt sånn :dontknow

Tissa grumsete i sta og, kan det være uvi?
Synes det stod smerter istad, da misforstod jeg innlegget. Beklager:)
 
Har noe som kjennes litt ut som kynnere bare konstant ,men da helt nederst sånn fra skambeinet og 5-10 cm over. Noen fler? Dette er nr tre, kan ikke huske å ha hatt sånn :dontknow

Tissa grumsete i sta og, kan det være uvi?
Hadde det vært meg så hadde jeg nok levert en urinprøve bare for å være sikker. Det kan jo være bare normale forandringer under svangerskap, mange får det, og er absolutt helt normalt. Men når jeg gikk på legesekretær i min ungdom (fullførte utdanning, men aldri jobbet som det pga nytt studie altså) så opplevde jeg at de prøvene med grums i var typisk de med utslag. Og symptomer hos gravide kan være vage og vanskelige å oppdage. Så om det forsetter er det sjeldent feil å sjekke for å være sikker :)
 
Back
Topp