Konstant vondt i magen -vanlig???

trallemamma

Gift med forumet
Har hatt det siden jeg ble gravid, faktisk siden 2 dpo... Og nå våkner jeg av det av og til, og det er veldig vondt om morgenen. Forskjellige steder i magen egentlig, skulle tro det var tarmene og organene som ikke tåler å bli presset noe oppover. Ingenting og ingen kan røre magen min... Har noen flere det slik, er det vanlig?? Første graviditet her, så jeg er grønn...

Vet ikke om det er normalt men ille hørt om noen som har hatt det før og selv ikke hatt noe sånt. Men har hatt vondt og skikkelig stikking i magen og høyre side i kombinasjon med att jeg må veldig på spes på morran når jeg ikke har vært på do på noen timer. Ville vel kanskje ringt å forhørt meg med lege eller jordmor var jeg deg. Istede for å ha så mye vondt å bekymre deg. Lykke til :)

Jeg ville tatt en tlf til jm eller lege å forhørt meg. vet ikke om det er vanlig eller ei, men jegopplevde ikke det når jeg gikk med storebror, og ikke opplevd det nå annet enn galle problemene mine som har gitt meg sterke smerter. Men det har jo ikke hatt noe med svangeskapet å gjøre og jeg var plaget med smertene før jeg ble gravid.

Jeg har ikke konstant vondt, men de siste dagene har jeg vært mer øm i magen, og hatt litt stikking. Dette er helt normalt hvertfall. Er du bekymret så ring jm!

Hmm... jeg har smerter av helt andre grunner... Magesår. :S Men det virker ikke helt sånn som det du beskriver. Så jeg ville tatt en prat med lege/jordmor ja. 

Back
Topp