Konstant vondt i øvre del av magen?

Mammi87

Glad i forumet
Jeg har hatt vondt i øvre del av magen i over 24 timer nå, konstant vondt. Vondt når jeg trykker rundt navlen, det blir en stikkende smerte når jeg gjør det. Samme stikkende smerte får jeg når jeg snur meg, hoster, hikker, reiser meg fra sittende stilling osv.

Noen flere som har det sånn? Eller vet hva det kan være?

dytt

Veldig privat spm...men lenge siden du har vært og gjort nr 2 på do? Jeg pleier ihvertfall og få den sykeste mageknipen da (kun i graviditeten...). Håper du kommer deg...[:)]

Istad, har ikke hatt noe problemt med det nei :) 

Ok da er det vel ikke det......[:)] Så at det er en til som har beskrevet noen lignende deg : http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23556654

Her er det pga luuuuft... Au.... [&o]

Over navlehøyde? Kjennes ikke ut som jeg har noe luft i magen nå nei

Hei!

Jeg har vært hos legen i dag med samme problem - vondt i magen (ganske høyt) spesielt stikking på den ene siden. Har vært ordentlig ubehagelig og det stikker og gjør vondt hele tiden. Han sa han tror det rett og slett er luft som er bevegelse, enda jeg ikke har noen forstoppelse eller problemer med ..det ;)

Okei, ja har forhørt meg litt flere steder og kommet frem til at det enten er luft eller at magebåndende strekkes litt pga voksende livmor så får vel roe med meg den tanken :) 

kanskje litt luft som har samlet seg.. luftsmerter er vondt.. prøv knebøy og se om du får fart i enden da.[:)]

Back
Topp