Fleire som er fryktelig trøtt for tida? Eg er no i veke 31 og har siste vekene blitt meir og meir sliten. Jobbar fortsatt 100%, sist fekk eg 4 veker før termin, håper eg får tid til kvile før denne kjem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fleire som er fryktelig trøtt for tida? Eg er no i veke 31 og har siste vekene blitt meir og meir sliten. Jobbar fortsatt 100%, sist fekk eg 4 veker før termin, håper eg får tid til kvile før denne kjem.
Har tenkt veldig i det siste eg og om dette med sjukmelding kan vere lurt. Er det enkelt å få sjukmelding i svangerskap pga. dette? Skal seiast at eg har null erfaring med sjukmelding og at eg i tillegg har ei jente heime som også krev mykje energi.Ja veldig! Men hjulpet veldig med en sykemelding. Jobber 40% nå for å ikke være helt kjørt når babyen kommer![]()
Har tenkt veldig i det siste eg og om dette med sjukmelding kan vere lurt. Er det enkelt å få sjukmelding i svangerskap pga. dette? Skal seiast at eg har null erfaring med sjukmelding og at eg i tillegg har ei jente heime som også krev mykje energi.
Har tenkt veldig i det siste eg og om dette med sjukmelding kan vere lurt. Er det enkelt å få sjukmelding i svangerskap pga. dette? Skal seiast at eg har null erfaring med sjukmelding og at eg i tillegg har ei jente heime som også krev mykje energi.
Nå jobber jeg 40% men er mye trøtt og sliten alikevel. Er kanskje sånn det er å være i sin 34 uke som gravid?
Kjenner at med en gang det kommer noe inn i planene som ikke er planlagt blir jeg veldig motvillig og lei meger dette naturlig eller? Føler meg så survete og stakkarslig!

Eg er VELDIG slik, ei lita endring kan velte heile dagen minKlarer ikkje ta med saman på det heller... Travelt
![]()