Konstant tett nese

Mariee

Flørter med forumet
Nå begynner jeg å bli skikkelig lei. Nesa gar vært tett siden pollenallergien startet i april, nå som den er over har tydeligvis noe annet tatt over.

Leserne nettet at det er vanlig å ha tett og rennende nese bår man er gravid. Flere som sliter med det?

I går og i dag er jeg skikkelig sylta. Føles som en kraftig forkjølelse nå. Misliker å bruke nesespray. Har dere noen råd? Er så sliten :-(

Er ganske tett i nesen jeg også. Er litt varierende fra dag til dag, men er ofte tungt å puste. Bare et par dager det har vært helt tett. Har ikke noen tips å komme med dessverre, har vel egentlig bare blitt vant til det

Kjenner problemet, ja ... Kjøp nesehorn på apoteket og skyll med saltvann. Ha saltvannsspray i veska når du er på farten, hvis du har behov for det. Sånne snorkeplaster kan hjelpe om natten, samt å sove med hodet høyt.
Ellers går det bra å bruke nesespray i kortere perioder hvis det er veldig ille, men sjekk at det er en som kan brukes av gravide, og hold deg til anbefalt dosering.

Var enda mer plaget med førstemann, og da var det som "hjalp" best å la være å bruke noe som helst faktisk. Nesespray er ikke bra for slimhinner, og saltvann syntes ikke jeg var noe effektivt. Husker jeg mange ganger nesten satt og sov når det var som verst, men funket det også [emoji12]

Tar du allergimedisin? Jeg tar tabletter, saltvannsspray og allerginesespray. Men ble selvfølgelig forkjølt i tillegg. Så har også hatt tett og rennende nese i flere uker. Utrulig slitsomt!
Men nesehorn som ei skriver, er utrolig effektivt. Brukte det mye før. Må gå til anskaffelse av en ny[emoji4]

Back
Topp