Konstant tett i nesen

AnnePanne

Betatt av forumet
*MIA*
Flere som sliter med økt slim produsjon i nesen? :p Har vert tett i 5/6 uker, begunner å bli enormt slitsomt, og får aldri alt ut når jeg snyter meg, leeei.. :eek:

Jeg er det alltid :p bor sammen med en katt og er ledig allergisk... Ikke så smart :)

åh. jeg var konstant tett i nesa i mitt forrige svangerskap, og går bare og venter på at det samme skal skje nå - selvom jeg håper det kan bli annerledes denne gangen! du har all min sympati, for det er fryktelig slitsomt!!!!

Håper dei fleste slipper, og sånn som dei fleste opplever så varer det helt til fødselen :confused: aiaia..

Hehe, hjelper kansje ikke med katt å allergi nei :p

sniker litt,var sånn heeeele svangerskapet,hormonelt er det,for slimhinnene i kroppen hovner opp. Det er utrolig slitsomt..

er en del tett, men har kjøpt meg saltvannspray som jeg prøver å bruke hele tiden, og det hjelper litt :)

jeg har sån neseskyllehorn fra apoteket pga allergi og at jeg ikke klarer allergimedisin nå (blir trett av den og er kjempe trett av graviditeten) Kan brukes ved tett nese også!

Har det likt og har vært det gjennom de to andre svangerskapene! Jeg er avhengig av otrivin når jeg er gravid. Det er hormonene som gjør at slimhinnene blir hoven! Otrivin er det første jeg pakker i fødebaggen og det siste jeg trenger når sødselen er over ;-)

Jeg er ikke tett i nesen, men inne i hodet.. Full i slim.. Skikkelig utrivelig! Var slik i forrige svangerskap også

Ser ut som alle har erfaring med å være det hele svangerskapet, da slutter jeg å tro det skal gå over og bare venner meg til det :p

Back
Topp