konstant sulten

connie83

Forumet er livet
vil spise hele tiden og føler meg aldri mett [:-] hv skjer med det a?? kan jo ikke spise konstant heller selv om det er det jeg aller hels vil!! Og når jeg har spsit blir jeg lissom ikke mett[:-] uff kan ikke fortsette sånn for da kommer det mye ekstra kg[:'(]

velkommen i klubben :P

Samme her[:'(] sulten hele tiden! spis masse frukt...det er vertfall sunt og godt[;)]

Uff,samme problemet her![:o]Og det er ikke så mye sundt jeg spiser heller[&:]

Godt å se at vi er fler!
Tror jeg kunne spist hele døgnet om jeg ville... Og jeg liker det ikke, for jeg får snart sammenbrudd av vektoppgangen, samtidlig som jeg ikke klarer å slutte å spise heller...

Godt å høre at vi er flere... Jeg blir som regel stappmett etter middagen, men hjelper ikke det når jeg blir sulten etter 2 min igjen. [&:]

ORIGINAL: ciccy_c

Uff,samme problemet her![:o]Og det er ikke så mye sundt jeg spiser heller[&:]

samma her[&o] og jeg som er overvektig burde jo allefall ikke falle for fristelser..

AKURATT slik har jeg det også, så sulten og veldig ofte og vekta deretter også. men hva gjør man når man er sulten,jo spiser, men prøver og spiser forkjelig.

ORIGINAL: Kine03

Samme her[:'(] sulten hele tiden! spis masse frukt...det er vertfall sunt og godt[;)]

me too

ORIGINAL: Kine03

jeg har det sånn også men bare når det kommer til drikke. drikker utrolig mye iløpet av en dag!!

Back
Topp