Konstant sulten!

forumNoob

Betatt av forumet
Hei dere! Hva gjør dere om dere konstant er sultne? Jeg sliter samtidig med at jeg blir veldig kvalm om jeg blir sulten, så må spise ett eller annet for å holde kvalmen i sjakk. Prøver å spise flere og mindre måltider, og mest gulrøtter eller yoghurt mellom måltider, men likevel... Jeg kommer til å ese ut kollosalt om det fortsetter slik :nailbiting: 6+5 i dag
 
Hehe, jeg føler deg :D
Samme her. Jeg er uggen, så har jeg ulvehunger! Sykt fysen på salt mat - sier seg selv at det ikke er bra.
Jeg har kjøpt nøtteblanding uten salt med frukt, som jeg har stående. Da kan jeg gomle litt på det uten å få så altfor dårlig samvittighet. Ellers så prøver jeg å "fylle opp" med vann. Prøver så godt jeg kan å ikke trøkke i meg bare tullemat, (selv om jo - det blir en del av det også!) - for hvis jeg gir etter, så kommer jeg til å ese ut som en ballong!
 
Drikker mye fun light istesaft :angelic::angelic: kjenner jeg er superheldig som ikke har fått kvalme enda (7+5) men kjenner jeg er mere sulten enn vanlig så blir litt ekstra mellommåltider i form av müsli, frukt eller brødmat :) men nå er jeg også vant til å kjenne på sult og ikke bli påvirket av det pga yrket mitt dessverre :(:sorry: (er ikke i jobb nå så spiser godt hver dag)
 
Hei dere! Hva gjør dere om dere konstant er sultne? Jeg sliter samtidig med at jeg blir veldig kvalm om jeg blir sulten, så må spise ett eller annet for å holde kvalmen i sjakk. Prøver å spise flere og mindre måltider, og mest gulrøtter eller yoghurt mellom måltider, men likevel... Jeg kommer til å ese ut kollosalt om det fortsetter slik :nailbiting: 6+5 i dag
Jeg er ganske lik deg. Våkner sulten og blir fort kvalm, så må jeg spise hele tiden for å ikke bli kvalm igjen. Er ikke så redd for å legge på meg, men mer om jeg ikke får i meg nok god næring. Er 7+5 i dag
 
Samme her, lyst på mat 24/7. Nå har jeg endelig funnet noe som tilfredsstiller cravingen, og som ikke gjør meg kvalm. Toast! Med en liten dæsj grillkrydder. I know, ikke sunt... men bedre enn det andre jeg har lyst på ;)
 
Opplevde det samme som deg, og var sulten hele tiden i flere uker!! Men nå er det bedre, og kjenner ikke så mye på sultfølelsen lenger. Er 7+6 i dag :)
 
Jeg også blir sulten også kvalm. Om jeg ikke spiser blir jeg kvalm, når jeg har spist kan jeg bli små uggen. Kjennes ut som jeg er mega sulten, men blir ekstremt fort mett.. Var på TUL idag og spurte om det der. Hun sa det var helt normalt å være sulten typ hver andre time. Og det var bare å spise litt da. Hu da det var viktig å spise energirik mat når man spiser, er det ikke energirikt vil man bli fort sulten igjen. Så jeg har knasket gulrøtter uten nytte :facepalm:
 
Hei dere! Hva gjør dere om dere konstant er sultne? Jeg sliter samtidig med at jeg blir veldig kvalm om jeg blir sulten, så må spise ett eller annet for å holde kvalmen i sjakk. Prøver å spise flere og mindre måltider, og mest gulrøtter eller yoghurt mellom måltider, men likevel... Jeg kommer til å ese ut kollosalt om det fortsetter slik :nailbiting: 6+5 i dag
Har det akkurat likt som deg! Veksler mellom kvalm og sulten hele dagen, og kan være både kvalm fordi jeg er sulten og fordi jeg er mett. Klarer derfor ikke spise så mye hver gang, og må heller spise lite men (veldig) ofte. Heldigvis frister det mest å spise friske ting som frukt og grønnsaker, evt saftis, så pøser på med det mellom alle måltid. Føler det iallefall bremser kvalmen noe, men kan gå 20 minutter også er jeg sulten igjen, haha :dead:
 
Jeg må også holde kvalmen i sjakk ved å spise veldig ofte, samtidig som det er innslag av ekstrem sult som kicker inn litt for ofte også :meh: og jeg skal helst ikke legge på meg for mye heller, så lurer på hvordan dette ender :woot: håper det gir seg snart :oops: 7+6 idag
 
Er så sulten! Kommer til å bli hval :arghh:
Minst hver tredje time:woot:
 
Hvis jeg ikke spiser med en gang jeg er sulten så blir jeg spykvalm, så her går det mye mat for tiden. Men prøver å holde det til mindre måltider, typ en skive hver gang jeg er sulten.
 
Jeg også blir sulten også kvalm. Om jeg ikke spiser blir jeg kvalm, når jeg har spist kan jeg bli små uggen. Kjennes ut som jeg er mega sulten, men blir ekstremt fort mett.. Var på TUL idag og spurte om det der. Hun sa det var helt normalt å være sulten typ hver andre time. Og det var bare å spise litt da. Hu da det var viktig å spise energirik mat når man spiser, er det ikke energirikt vil man bli fort sulten igjen. Så jeg har knasket gulrøtter uten nytte :facepalm:

Det høres veldig likt ut som meg. Syns det er helt umulig å balansere hva og hvor mye jeg skal spise for å ikke bikke over på uggen-sida. Har du funnet noen matvarer som fungerer greit?
 
Det høres veldig likt ut som meg. Syns det er helt umulig å balansere hva og hvor mye jeg skal spise for å ikke bikke over på uggen-sida. Har du funnet noen matvarer som fungerer greit?

det går i 2 brødskiver per gang egentlig. Så er jeg veldig lei av det. Men er det eneste som fungerer..
 
Back
Topp