Konstant sulten

Bettyspaghetti

Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2020
Julibarna2024☀️
Noen andre som kjenner på en konstant sult? :p Jeg har allerede spist 5 måltider i dag og har ikke engang komt til middag :hilarious: Skal ikke så mye til for å bli mett da, men blir jo sulten igjen etter bare en times tid! Det ironiske er jo at jeg har gått ned i vekt fra jeg fant ut at jeg var gravid :hilarious:

Håper ikke jeg er alene om denne ekstreme sultfølelsen:p

Så bra da! Kroppen har jo godt av små hyppige måltid.

Jeg er ikke kjempe sulten. Mer kvalm og tvinger ned 1/2 knekkebrød med litt smør på. Orker ikke tanken på pålegg. Men oliven derimot.... det har jeg lyst på hele tiden. [emoji23][emoji483]

Så bra da! Kroppen har jo godt av små hyppige måltid.

Jeg er ikke kjempe sulten. Mer kvalm og tvinger ned 1/2 knekkebrød med litt smør på. Orker ikke tanken på pålegg. Men oliven derimot.... det har jeg lyst på hele tiden. [emoji23][emoji483]
Motsatt problem du da :p Her kommer kvalmen litt smått på kveldstid, men det er så litw e at det ikke gjør noe! Håper kvalmen din bedrer seg så du klarer å få i deg skikkelig mat :happy:

Jeg er sulten hele tiden og spiser også hele tiden. Spiser noe og så går det maks en time så kjenner jeg skikkelig rumling og sultfølelse:P

Nesten usikker om jeg er kvalm eller sulten..... føles som en kombinasjon. En sånn uggen følelse!

Er mindre sulten enn før jeg ble gravid jeg :confused:

Sulten i magen men mett i halsen. :-p

Jeg har vært sulten som en ulv i kveld og virkelig trykket i trynet. Det var ikke så smart for nå er jeg dritkvalm! Kan ikke en gang ha dyna på magen, det presser nemlig for mye :P haha

Back
Topp