Konstant sulten

mamma2012<3

Forumet er livet
Februar 2014 - Skjult forum
Og da er det ikke babyen jeg snakker om... Det er meg :-/

Jeg er konstant småsulten eller lysten på noe godt. Det var ikke slik da jeg var gravid. Flere som har det slik?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jepp! Særlig rett etter amming! Da bare MÅ jeg ha karbohydrater :/

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Er ikkje svolten, men fått sikkelig lyst på godteri/sjokolade/potetgull. Men har ikkje særleg lyst på mat :P

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Ååh gjett om!!! Aldri i mitt liv hatt såå stort søtsug, blir sulten en halv time-time etter jeg har spist.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har lyst på alt, hele tiden. Har lyst på godterier, sjokolade, nystekt brød med brunost på, frukt av alle slag.... Må bare ha noe å gomle på til enhver tid. I dag har jeg ikke vært uten noe å spise på i mer enn 5 min, for da var jeg på do, eller skiftet bleie på lille-mor.

Ja! Etter fødsel mistet jeg metthetsfølelsen!!:p under graviditeten såiste jeg veldig lite, ble så fort mett. Nå er det ingen bunn i meg:-0

Sent from my iPad using BV Forum

Hihi ser at jeg ikke er den eneste som har skikkelig søtsug pluss matlyst som bare det :p

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg føler det litt motsatt kanskje jeg :O orker ingenting, men blir ofte sulten da, men har ikke lyst på noe :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det motsatt. Var helt gærn mot slutten av svangerskapet. Totalt umettelig og helt forferdelig søtsug. Nå tenker jeg veldig lite på godteri.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Og matlysten er laber...

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ja, er ofte sulten og spiser mye, men man trenger mer mat enn vanlig når man ammer!

Jeg blir sugen etter karbohydrater når jeg er trøtt og sliten - noe som jeg er nå pga nattevåk. Lyst på søtt hele tiden og lyst på noe å putte i munnen selv om jeg nettopp har spist og er mett. Så er ikke sulten nei, men sugen

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp