Konstant sulten!

Sfidante

Glad i forumet
Junilykke2018
Jeg er så sultenom dagen, jeg! Knekkebrød, sjokomelk, ris med bernaise, gulrøtter, godteri.... Er så vanvittig lei av å spise uten å bli mett! Dette er en ganske ny opplevelse for meg, noen som har det likt? Jeg spiser før jeg går å legger meg, men når jeg har lagt meg er jeg skrubbsulten igjen! Er 36+4og har hitttil gått opp 8,5kg. Jeg trenger råd :p

Begynte på mkn 36 uke idag (fredag). Og gått opp 7,5 kilo til nå og har ikke hatt matlyst i det hele tatt. Men den siste uken har jeg stått konstant inne på kjøkkenet føler jeg. Vil ha mat heeele tiden. Blir mett, og så en halvtimd etterpå vil jeg ha mer. Tåpelig;-p hehe

Jeg har gått opp 4,2 kilo bare på de 4 siste ukene jeg, er sulten heeeeeele tiden! :( totalt gått opp nesten 16 kilo.................. Og enda nesten 3 uker til termin! Haff.... Skulle tro det skulle bli mindre plass i magen mot slutten, men nei!

Er i dag (laurdag) 38 veker og kjenner at matlysten er blitt større. Orkar ikkje så mykje om gangen, men blir fort svolten!

Tja det du lister opp der er jo ikke akkurat noe som metter veldig da...?

Jeg er ikke så sulten, men konstant lyst på noe å putte i munnen - men aaaaner ikke hva! Prøver forskjellige ting men ingenting smaker...

Har vært sånn for meg nå mot slutten av graviditeten (40 uker i dag). Tenker på mat hele tiden og har et konstant søtsug. Blir helt gal! Glad det ikke har vært sånn gjennom hele graviditeten da...

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Det er vel kanskje kroppen som forbereder seg på å amme? Godt å høre at jeg ikke er den eneste, men hva er det som er mettede da? Føler at ingenting "funker"!

Du er liksom på andre siden av skalaen. Kanskje det er noe på gang? :)

Det er vel kanskje kroppen som forbereder seg på å amme? Godt å høre at jeg ikke er den eneste, men hva er det som er mettede da? Føler at ingenting "funker"!

Meget mulig. Har vært sånn siden uke 37 ca. Jeg er flink til å spise sunt og jevnlig, men det hjelper ikke :-) er vel bare kroppen som sier ifra at den trenger energi...
Proteiner er jo mettende... Men for meg hjelper som sagt ingenting...

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Her er matlysten helt borte... Eneste som frister er isbiter..

Her er også matlysten borte :( Ingenting som frister og ingenting som smaker :( Isbitter knasker jeg også på :)

Jeg er så tørst. Fyller flasker med vann, som jeg setter i kjøleskapet. Går å drikker på disse hele tiden. Ellers har jeg litt dilla på stratos og kinderegg.

Back
Topp