konstant sulten

PrinsOgPrinsesse Mamma

Elsker forumet
omg, synes ikke jeg gjør noe annet enn å spiser jeg.. Og 15 min etter jeg er spist føler jeg meg små kvalm helt til jeg spiser igjen :P ahh.. irriterende...

haha, har det slik jeg også :P
også har jeg lyst på ALT :o... er jammen godt jeg har masse frukt i hus ellers ville det gått hardt utover godteri lageret :p

Ja her er det også sånn! Kan ha DEN svære middagen, men maks halvtime-time etterpå så er jeg sulten igjen. Var ikke sånn sist! Hehe. Stilig hvor forsjellige svangerskap kan være!

Æ e sugen på nåkka hele tia, men når æ et, uansett kor lite det e så blir æ sånn ekkel mett, magen blir oppblåst og ond :-/

Termin 18.2.14

omg, synes ikke jeg gjør noe annet enn å spiser jeg.. Og 15 min etter jeg er spist føler jeg meg små kvalm helt til jeg spiser igjen :P ahh.. irriterende...
Ahhh.. Samme her! Blir sånn skikkelig akutt sulten også! Kjenner bare magen vrenger seg :o

Termin 27/2-14 med første frø <3

Er ikke sulten hele tiden, men det kommer plutselig og da må jeg ha noe, og det er så ork å lage :/ må dra å kjøpe noe frukt fra utenlandske sjappe i byen, der har dem masse bra frukt til billig penge :)

jeg er ikke der enda, men ble akutt sulten nå i kveld i heiv innpå 4!!! brødskiver, en skål med youghurt med bær, og en nektarin! er det mulig liksom! stappa ble jeg iallfall!

Her må jeg spise ofte men lite. Eier ikke matlyst. Og det er en plage å må vri hjernen for å komme på noe jeg klarer å spise til middag! Gruer meg også til jobb hver dag for jeg må ta med matpakke og når jeg nesten ikke klarer å spise mat så er det virkelig plagsomt. Jeg som elsker sjokolade synes det er helt pyton nå :p

Haha, jeg tok matpause på jobben en time før jeg var ferdig. Skjønner at folk ser rart på meg, for jeg spiser jo hele tiden når det passer seg ;)

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09
Termin februar, usikkert når :p

Back
Topp