ventermitt4 barn
Betatt av forumet
emne sier jo sitt jeg er sulten hele tiden. jeg har jo sluttet og røyke kan det ha noe med det??
flere som spiser mye?
flere som spiser mye?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg veier alt for mye fra føra, så håper matlysten minker. men jeg spiser ikke når jeg er sulten hele tiden. for det kan jeg ikke. skal på ul på tirsdag skal snakke med legen derventermitt4 barn skrev:
*Twixie* skrev:
jeg veier alt for mye fra føra, så håper matlysten minker. men jeg spiser ikke når jeg er sulten hele tiden. for det kan jeg ikke. skal på ul på tirsdag skal snakke med legen derventermitt4 barn skrev:
jeg er også for stor.
Men føler ikke at jeg ser særlig stor ut men...
ventermitt4 barn skrev:
*Twixie* skrev:
jeg er også for stor.
Men føler ikke at jeg ser særlig stor ut men...
samme her men veier masse.. og legen har og sagt jeg må være forsiktig
JAA, jeg begynte igår. Har lyst på noe hele tiden, og det forandrer seg hele tiden.
Føsrt er jeg fysen på noe salt, så noe frisk(frukt) også noe skikkelig karbo-dritt, som boller eller sjokkis (men det prøver jeg å ikke ha i skapene)
..og sånn går det hele dagen.
Var ikke sånn sist gang, og dala jeg bare på meg normale 14 kilo, som datt rett av igjen, men nå begynner jeg å frykte at jg kan spise på meg mange flere kilo!!
Håper det går over eller at det faktisk er forbrenningen min som er høyere, så det ikke legger seg på kroppen:)