konstant sulten

BABY010112

Blir kjent med forumet
Jeg er sulten hele tiden, om jeg ikke får i meg mat med d samme så blir jeg kvalm,uvell,får hodepine ect
Har noen opplevd det samme?
Jeg er så hekta på rundstykker med kremost og tomat ,så det blir mye brod mat  i løpet av en dag. uff jeg håper dette er normalt
Dette er mitt første graviditet :) gleder meg masse
klem fra meg :)

ja eg og.. kunne spist hele dagen.. og går eg sulten blir eg dårlig..
hadde det sist sv.skap og så er nok normalt

Ja, tror det er veldig vanlig. Ser ut som jeg skal på helgetur når jeg pakker matpakke til en jobbdag:P Frokost, muligens lunsj om kantinen serverer noe jeg ikke tåler (har cøliaki/glutenallergi) og to mellommåltider. Men kan bare spise litt om gangen da. Sist drakk jeg 1-2 sjokolade milkshaker fra litago pr dag bare for å holde ut i løpet av dagene. Var så møkklei av å spise. Er møkklei denne gangen også, men takler ikke tanken på verken sjokolademilkshake eller annen drikkbar næring, har nok drukket nok av det:P 

Kunne jeg sluppet å spise fra og med nå og til mini var ett halvt år så hadde jeg seriøst vurdert det:P Måtte spise evig masse for å opprettholde melkeproduksjonen sist, iallefall når jeg begynte å trene igjen, men mini reagert på masse matvarer så det ble maaaasse "kjedelig" mat.

Åh ja, må spise ofte! Eller så blir jeg så kvalm t jeg nærmest må legge meg ned. :P

Ja, de ter helt normalt. Og det du spiser er jo sundt da , hvertfall sånn passe

Back
Topp