konstant sulten...

AB

Forumet er livet
Jeg er konstant sulten, det går aldri mer enn en time nesten mellom hver gang jeg må spise. Å lar jeg være å spise blir jeg super - kvalm igjen med en gang. Jeg spiser aldri mye av gangen, men jeg har problemer med å få i meg maten.
Har dere forslag til noe lett mat? Som ikke er for usunt..hehe.. (føler jeg kommer til å legge på meg i en fart så ofte som jeg spiser..) ... Andre som har det på samme måte?
 
Jeg hadde det også slik, ikke like ille nå. Jeg spiste mye frukt, knekkebrød etc.

Lykke til!
 
i have almost the same..but i dont feel kvalm..
i want to eat all the time .trying to eat more fruits,so i dont put on much weight[&:]

sorry for bad english[8|]
 
jeg prøver å spise mye frukt og babygulrøtter når jeg føler jeg må ha noe[:D]
 
Spiste mye knekkebrød i beynnelsen.. Og bananer.... Og salte kjeks hvis det ble for galt. Veldig viktig at du får i deg mye å drikke, farris skal visst være bra (kanskje bris[;)]???)
 
Jeg har det også slik! Sulten styrer hele dagen min, har fått helt noia for at jeg skal rase opp i vekt, jeg spiser jo dobbelt så mye som vanlig! Hvis jeg lar være å spise blir jeg utrolig kvalm og dårlig. Hvordan jeg skal klare å ikke gå opp mer enn et halvt kilo i første trimester kan jeg ikke forstå...
 
Jeg også spiser hele tiden, føler jeg, selv om jeg ikke er kvalm, bare sulten! Men har ikke lagt på meg et gram! Det er sunt for forbrenningen å spise lite og ofte!
Ang. hva man kan spise: Babygulrøtter gikk det lenge i hos meg, eller annen frukt. Nå er det deilig sesong for klementiner. Ellers tar jeg meg stadig en brødskive og, jeg. Har brød og pålegg liggende på jobb. Grovt rugbrød i skiver med ost, skinke, el.l. er deilig! Og bananer. Avokado er også godt, med sunt fett. Og godteri i helgen. Mmmm... Dessuten har jeg vært veldig tørst hele tiden, og drikker mye vann.
Lykke til med spising og avtagende kvalme! [;)]
 
jeg fikk også veldig til hunger i begynnelsen av svangerskapet.blei dårlig hvis jeg ikke spiste ofte.var helt hekta på grovbrød med brunost og iste uten sukker.kunne drikke 3 om dagen og brunosten var borte etter en uke...ga seg heldigvis når jeg var sånn 15-16 uker på vei..
 
Jeg spiste hver gang ejg ble litt kvalm, er smart og spise lite og ofte. Jeg spiste ofte store porsjoner. Gikk opp i vekt ganske fort egentlig [:D] . Nå er jeg hekta på gulrøtter og isbiter (de har ikke frosset enda idag [:@]), men spsier mye annen mat også. Ryvita knekkebrød med mager ost er sunt og godt, også kan du pynte med agurk, tomat og paprika f.eks [:)]
 
Ha alltid frisk frukt og grønt stående, jeg er blitt hekta på frukt *momse* [:D]
Ellers spiser jeg mye knekkebrød, men det har jeg alltid likt! er oxo blitt veldig fan av frokostblanding (sånne puter) på kvelden, gjerne i 23tia... vet det er litt dumt å spise så sent men.. må man så må man [;)]
Jeg blir ganske fort mett, men dertil fortere sulten, gjerne etter et par timer.. føler lissom at jeg konstant går og tygger på no hehe.
 
Back
Topp