Konstant sug høyt i magen..

• Trådstarter Trådstarter JuniSpireGammel
  • Opprettet Opprettet
J

JuniSpireGammel

Guest
Hei snupper!
Nå begynner jeg å bli litt fortvila...rett og slett litt usikker på om jeg er direkte kvalm eller om det er noe annet.. som syre eller noe...
Har et konstant sug/ubehag sånn høyt i magen...helt oppe ved brystet liksom... så høyt man kommer i magen... Resultatet er at jeg føler meg veldig uggen og kvalm... i begynnelse så følte jeg dette kunne holde seg borte hvis jeg bare var flink til å spise..og så holdt det litt... men nå så er det der konstant når jeg ikke spiser... akkurat når jeg spiser er det bedre.. men så fort jeg er ferdig er det tilbake...

Flere som har det sånn og har noen råd ? 

Det er ufattelig slitsomt... føler aldri at jeg kommer til å spy.. men det er ubehagelig.. og gjør meg både irritabel og også litt redd siden jeg ikke får det til å slutte...

Ingen erfaring, men ønsker deg god bedring og håper det gir seg snart!!!!

Takk! Jeg også... :) Sliiiiiiiiter her jeg sitter på jobb og prøver å jobbe...

Har det akkurat likens!!! Sååå slitsomt! Men eg føler at det har med halsbrennen å gjøre, har du halsbrenn? Eg har liksom halsbrenn og sug lengst opp i magen samtidlig.. :P

Ja.. det er det jeg å lurer på da.. om det kan være noe annet... at jeg bare blandet følelsene liksom... aldri hatt halsbrann før... så vet ikke hvordan det er..

Jeg hadde halsbrann med sønnen min på slutten av sv.skapet og det føltes som brennende svie i halsen, skikkelig ubehagelig. Vet ikke åssen det kjennes utenom stor mage.

Har sug helt øverst jeg også, men jeg føler det som sult. konstant sult, selv om jeg akkurat har spist. Noen ganger sulter jeg mer mens jeg spiser! hehe! Blir noen ganger uvel og uggen av det jeg også. Er ikke bare det hos deg og da?

Hehe.. det er jo det jeg trodde det var i utgangspunktet... men jeg føler ikke lenger det har noe med sult å gjøre... er jo sånn jeg føler når jeg er sulten å.. men ikke så intenst som nå... men nå kommer det ofte rett etter jeg har spist også... og ca 1t etter jeg skrev inlegget i sta så ga det seg egentlig.. og hadde jo ikke spist noe mer da siden frokost... veldig rar og slitsom følelse...

Helt sikkert ikke... men til tider ganske slitsomt ;) hihi..

Back
Topp