Konstant stinn i magen

ariam

Betatt av forumet
Har siden i natt hatt hard mage. Jeg har ofte kynnere og kjenner de ikke , bare merker magen er hard. I natt har jeg merket jeg har hatt kynnere konstant, og merker jeg er stinn /hard ennå. Har også litt murring nedentil. Er det flere som har det slik? Er jo bare noen uker igjen, så det vil vel skje ting framover :)

Jeg kan ha en hard og stinn mage når jeg er mer aktiv. Dvs gjør noe annet enn å sitte i en stol he he. Da kan det virke som om jeg har en kynner over lang tid som jeg ikke kjenner. Føles bare ubehagelig. Hvis jeg tar på magen er den skikkelig steinhard. Kynnere kan nå være fraværende i noen timer for så å rase på med opptil 5- 7 stk i halvtimen. Skikkelig slitsomt. Mye murringer og nedpress.
Kjipeste er kynnere om natten. For da blir natten ekstra laaaaang. Sover jo dårlig nok fra før.
Vet ikke om det hjalp deg noe, men ser ut som vi har det likt om dagen gitt:)

Ja, det er nok likt ja :) Men det er vel ikke annet å forvente nå som vi går mot slutten :)

Samme her.. også mye mensenmurringer og nedpress, men er vel ikke annet å forvente de siste ukene før termin tror jeg :p

Dachsen skrev:
Jeg kan ha en hard og stinn mage når jeg er mer aktiv. Dvs gjør noe annet enn å sitte i en stol he he. Da kan det virke som om jeg har en kynner over lang tid som jeg ikke kjenner. Føles bare ubehagelig. Hvis jeg tar på magen er den skikkelig steinhard. Kynnere kan nå være fraværende i noen timer for så å rase på med opptil 5- 7 stk i halvtimen. Skikkelig slitsomt. Mye murringer og nedpress.
Kjipeste er kynnere om natten. For da blir natten ekstra laaaaang. Sover jo dårlig nok fra før.
Vet ikke om det hjalp deg noe, men ser ut som vi har det likt om dagen gitt:)

Kjenner meg veldig igjen i din beskrivelse Dachsen. Pluss at de dagene jeg har vært litt aktiv kommer de også selvom jeg sitter helt stille. Men mens det holder på får jeg skikkelig hetetokter, noen andre som gjør det?

Var på UL ista, skulle sjekke str på lillegutt. Da fikk ikke legen målt skikkelig, fordi magen var så stinn! Har KONSTANT kynnere ass, helt utrolig dette. Aldri vært så ille, at det er omtrent null pauser på de kynnerne.

Back
Topp