Konstant mett og lungene oppi halsen

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Flere som har kommet dit at det føles som alt mageinnhold er trykket opp i halsen? [emoji30][emoji23] Er konstant mett, kjennes ut som jeg har spist for mye hele dagen, og føles som det er for trangt til lungene. Andpusten av å gå opp trappa og må sette meg ned etter vanlig husarbeid. Blir vel noen sånne uker nå frem til mini legger seg lenger ned i bekkenet og magen synker.

Kjenner følelsen, men det går litt opp og ned etter hvordan mini ligger og når magen blir større blir det mer plass til "mine" organer for en stund igjen XD

Jeg har og ofte den følelsen,for hun ligger ofte veldig høyt. Hjelper når hun flytter seg lengre ned og når jeg får gått på toalettet da. Prøver også å spise lite og ofte igjennom dagen og drikke masse.

Jeg føler meg sulten hele tiden jeg, men med en gang jeg spiser noe føler jeg meg plutselig mett.. :p

Samme her! Ikke spist på 6 timer og finst ikke sulten! Spiser jeg, føler jeg at det skal komme opp igjen [emoji57]

Samme her! Ikke spist på 6 timer og finst ikke sulten! Spiser jeg, føler jeg at det skal komme opp igjen [emoji57]

Godt vi er flere da [emoji28] er litt bedre i dag enn i helga, men klarte ikke spise opp middagen..

Flere som har kommet dit at det føles som alt mageinnhold er trykket opp i halsen? [emoji30][emoji23] Er konstant mett, kjennes ut som jeg har spist for mye hele dagen, og føles som det er for trangt til lungene. Andpusten av å gå opp trappa og må sette meg ned etter vanlig husarbeid. Blir vel noen sånne uker nå frem til mini legger seg lenger ned i bekkenet og magen synker.
Samme her. Har ett par dager nå glemt ut å spise fordi jeg ikke kjenner på sultfølelsen lenger. Veldig rart å gå fra konstant sulten, til konstant mett :p uke 29 med tvillinger, så har ikke så mye plass igjen i magen føler jeg

Samme her. Har ett par dager nå glemt ut å spise fordi jeg ikke kjenner på sultfølelsen lenger. Veldig rart å gå fra konstant sulten, til konstant mett :p uke 29 med tvillinger, så har ikke så mye plass igjen i magen føler jeg

Skjønner det må være trangt med to i magen ja [emoji28]

Mhmmm! Føler jeg må stå oppreist etter jeg har spist, for å klare å puste ordentlig. Blir små måltider om dagen:hungover:

Føler maten ligger igjen i halsen mange timer etter hvert måltid, men likevel klarer jeg å trykke i meg diverse innimellom. På grensen til selvskading ;) har funnet ut at gaviscon hjelper litt.

Back
Topp