Konstant mensmurringer i uke 8/9

AM

Flørter med forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hei [emoji4] jeg er 9+2 idag og har siden torsdag hatt konstant mensmurring/smerte, er veldig bekymret. Er det flere som har det slik?

Jeg hadde masse memsensmerter/murringer i alle svangerskapene mine. Det er livmoren som strekker seg. Helt normalt [emoji4]
Men er du veldig urolig så syns jeg du bør ringe legen din. Bedre å ringe en gang for mye

• Liker
Reactions: AM
Jeg er 8+3 i dag og har hatt det sånn lenge. Var på tul for 6 dager og fikk se et bankende hjerte [emoji5] Fikk beskjed om at det et helt normalt siden livmora vokser fort [emoji5]

• Liker
Reactions: AM
Takk for gode svar! Slapper litt mer av nå [emoji4] var også på tul i uke 8 og fikk se et bankende hjerte [emoji7]

Måtte lete frem den tråden her, for nå har jeg det helt likt :P

Er litt småbekymret siden jeg har hatt en helt ekstremt slitsom uke på alle fronter. Jeg har ikke fått slappet av i det hele tatt og sovet minimalt pga syk og krevende ettåring. Håper alt er bra og at det bare er knøttet som vokser seg stor og sterk ♡

Hei [emoji4] jeg er 9+2 idag og har siden torsdag hatt konstant mensmurring/smerte, er veldig bekymret. Er det flere som har det slik?

Hvor lenge varte det for deg? Eller er det sånn fortsatt? :)

Måtte lete frem den tråden her, for nå har jeg det helt likt :P

Er litt småbekymret siden jeg har hatt en helt ekstremt slitsom uke på alle fronter. Jeg har ikke fått slappet av i det hele tatt og sovet minimalt pga syk og krevende ettåring. Håper alt er bra og at det bare er knøttet som vokser seg stor og sterk ♡

Hei [emoji4] varte i ca 2 uker, var på ul forrige uke og fikk se bevegelse og bankende hjerte [emoji7] når jeg så hvor mye livmoren hadde vokst fra sist ul så kan jeg forstå hvorfor jeg har hatt så vondt [emoji85] alt var som det skulle og det var helt normalt med mensmurringer/smerter.

Alt er nok bra [emoji7] håper dette svaret hjalp litt [emoji4]

• Liker
Reactions: M#
Back
Topp