Konstant kvalm

Frk.Smedstad

Venter på lillesøster
Flere som er konstant kvalme?

I dag er det verre enn det pleier, og skal ringe legen etterpå. Måtte stoppe flere ganger på vei til bhg. Usj...

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)

Jeg er fryktelig kvalm i dag. Vurderte å holde meg hjemme...men samvittigheten fikk meg ikke til å gjøre det! For det er jo ikke hver dag da. Kanskje gå hjem før i dag, får se.

Er kvalm stort sett hele dagen, roet seg heldigvis litt før helga.

Ta postafen hvis du er så kvalm? Så roer det seg litt iallefall :)

er kvalm døgnet rundt jeg også. våkner på natta av kvalmen. blæ.
men har heldigvis ikke kastet opp enda :-)

Er kvalm stort sett hele dagen, roet seg heldigvis litt før helga.

Ta postafen hvis du er så kvalm? Så roer det seg litt iallefall :)
Kan man det uten å konferere med lege da? Er ikke hver dag det er så ille, men kvalmen er der. Og kan ikke bare gjemme meg bort på jobben heller så blir hjemme i dag. Legen i morgen Kl 15.

Kan man det uten å konferere med lege da? Er ikke hver dag det er så ille, men kvalmen er der. Og kan ikke bare gjemme meg bort på jobben heller så blir hjemme i dag. Legen i morgen Kl 15.

Ja, postafen kan man ta uten å snakke med legen først :) ta gjerne en de dagene du føler at kvalmen er ille, så slipper du ta hver dag. Man blir jo ganske trøtt av de. Du kan også spørre legen om å få afipran når du har time, for de blir man ikke så trøtt av :)

Har hørt man alltid skal konferer med lege,før man bruker medisiner...

Nå skal jeg jo til legen i morgen, så kan høre det. Jeg klarer i utgangspunktet å holde kvalmen i sjakk så lenge jeg ikke sitter i noe kjøretøy av noe slag ;-) Hallo liksom.. Bure meg inne jeg tror jeg. Mulig jeg kan få noe tilrettelegging på jobben slik at jeg i det minste slipper å være hjemme. Håpe at de finner et eller annet kontor jeg kan bure meg inne på ;)

Har hørt man alltid skal konferer med lege,før man bruker medisiner...

Hvis man er usikker så burde man konferere med lege, ja. Men man kan bruke sunn fornuft også :)

Kvalmen kommer og går her :) heldigvis ingen oppkast og hemming av dagliglivet :).

Jeg må spise hver andre time, ellers brekker jeg meg av kvalme. Derfor 4 kg tyngre også :p

Samme her! Vært konstant kvalm nå i over en mnd, går på psyken løs!!:-( og vet at det mest sannsynlig varer minst tre uker til! Blæææh... god bedring alle sammen!

Uff, stakkar dere! Er forferdelig å være kvalm! Efra bare litt brekninger jeg, spesielt på morningen før jeg har spist. Så spiser en del for å slippe brekninger, så har sikkert lagt på meg en del allerede :(

Så godt som konstant kvalm, bare på morgene jeg er nesten bra. Brekker meg ofte, kaster opp innimellom.

Her spises det hver time, ikke så mye men litt. Kaster opp 2- 5 ganger om dagen, men håper på litt bedring framover. Har prøvd legemidler, men ikke hatt noe effekt. Eneste som hjelper er søvn og ro. Håper vi alle slipper unna snart.

Så bra at du fikk sykemelding :) fikk du kvalmestillende? Var selv hos legen idag og ordna meg resept på afipran mot kvalmen ;)

Så bra at du fikk sykemelding :) fikk du kvalmestillende? Var selv hos legen idag og ordna meg resept på afipran mot kvalmen ;)
Nei. Glemte det. Ble så satt ut at hun skulle stikke meg i fingeren :p

Konstant kvalm. Kaster opp flere ganger om dagen, også på jobb :-/ Siden jeg er like dårlig om jeg bare er hjemme ser jeg ikke noe vits i å få sykemelding.

Back
Topp