Konstant kvalm og svimmel

Malinngzz

Andre møte med forumet
Blitt sykemeldt 1 uke nå. Og med varsle fra Lege at om jeg ikke får i meg nok drikke iløpet av helgen blir det sykehuset neste.. så fort jeg får drikke i munn så kjenner jeg klompen i halsen vokse og magen vrenge seg. Eneste tidspunktet på døgnet som jeg får i meg mat og drikke uten å tvinge meg selv i litt er mellom 17-20 ca. Jeg kjenner jeg blir så sliten og svimmel oppi det hele og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Stakkars samboer og frøkna på snart 4 år som prøver å hjelpe men får ikke til:(
Noen tips der ute ?
 
Tynn saft, den som funker best for meg er saft med sitron smak. Eller utvannet juice :)
 
Har hjulpet meg med kvalmen med å drikke mye faktisk. Sprudlevann med smak.
 
Huff.. tidslommen på døgnet som du får til å drikke litt , prøv å drikk noe med litt salt, så du får litt påfyll av elektrolytter evnt næringsdrikke fra apoteket (jeg har det i hus nå, hyperemesis her ) har fått to typer kvalmestillende også dom hjelper litt ,men vil ikke ta for mye og spyr fortsatt døgnet igjennom på de kvalmestillende, men er ikke like kvalm imellom :wacky: lykke til!:spitoutdummy:
 
Uff, føler med deg og vet akkurat hvordan du har det! Var innlagt forrige svangerskap for medisinering og hydrering. Gode råd hjelper lite når man er så plaget som det du er nå! God bedring!
 
Takk for gode svar så langt. Idag har dagen heldigvis vært bedre. Fått i meg godt med drikke og litt mat. Blir ikke kvalm før etter inntak og det holder seg på plass. Så får håpe det kommer seg litt:/
 
Back
Topp