konstant hodepine :(

connie83

Forumet er livet
har det i en uke nå.. hjelper ikke hva jeg gjør, er så slitsomt [&o][&o] flere som har det?? er det normalt det??

eg har hatt perioder me veldig vondt i hode. spesiekt på venstre side over øye!
skikkelig plagsomt. det som har hjulpet for meg e rett og slett å legge seg nedpå litt nåken gonger om dagen[:)] ikkje sove men slappe av[:)]
legen min kalte det migrene da som eg hadde!
har heldigvis vært bra i nåken veke no[:)]

håpe du blir kvitt da snart du og for da e ikkje nåke godt[&:]

Offa det e no ikkje noke særlig[&o] Ej va veldig plaga me haudpine forrige svangerskap. Tru ikkje det e so uvanlig..

Håpe det gir sej snart da! Kanskje du skal snakke me legen eller jordmor om det ikkje gjer det..

*trøsteklem*

Hvis du har konstant hodepine burde du ta kontakt med jormor, for det KAN være høyt blodtrykk og det er greit å få det sjekka. Er jo ikke vanskelig heller.

Jeg hadde det også for en stund siden, men det var pga bihulebetennelse..

jeg har d ofte da! diagnosen min er spenningshodepine, og varer fra 3-5 dager i slengen og far 2-3 sånne perioder i mnden[:(]

god bedring!

Jeg går også med hodepine, det kommer og gå.
men det er ikke så vondt at jeg må ta smertestillende.
Det kan være et tegn på svangerskapsforgiftning har jeg lest,
men jeg hadde ikke det så her er det nok mangel på søvn som begynner å gjør sitt utslag..

hvis hodepina sitter i pannen så er d et tegn på SF..

ORIGINAL: Malleleo

hvis hodepina sitter i pannen så er d et tegn på SF..

Ok, det viste jeg ikke, da er det ikke rart at jeg ikke hadde det for her sitter det bak øynene og i tinningen.

Jeg har også vært plaget en del av hodepine de siste ukene, men ikke konstant... den sitter i panna og bak øynene og jeg blir kvalm når den kommer, men både blodtrykk og urinprøver er fine så det er ikke SF her ihvertfall. [:)]
Men jeg fikk høre at det kunne være svangerskapsmigrene... Man kan vist få det også.. Men men... jeg gidder ikke å gå til lege eller noe med det.. det er jo ikke så mye de kan gjøre til eller fra.

oki takk for svarene jenter.. får se om det gir seg snart ellers får jeg snakke med legen!! Dere er så gode å ha.. alltid svar å få[:D]

Back
Topp