Konstant hard livmor

Har3vilha4

Flørter med forumet
Har dere myk eller hard livmor? Det er ikke kynnere, det kjenner jeg når jeg har det. Livmoren kjennes helt hard ut hele tiden.... Kan det være at den er hard hvis morkaka er på fremre livmorvegg?

Noen som har det samme?

Jeg har morkaka foran, men vet ikke om livmora er hard eller ikke. Har ikke så mye å sammenligne med siden det er første svangerskapet men kan prøve å kjenne litt på det :p

Ja det er ikke så lett å kjenne første gang kanskje. Jeg får bare vente til oul og se hva de sier der :happy:

Har dere myk eller hard livmor? Det er ikke kynnere, det kjenner jeg når jeg har det. Livmoren kjennes helt hard ut hele tiden.... Kan det være at den er hard hvis morkaka er på fremre livmorvegg?

Noen som har det samme?

Jeg tror det du sier stemmer. Nå er livmora mi på fremste vegg, sist var den i toppen. Synes lm kjennes hardere ut enn sist ja. I tillegg til at det er enda hardere og stivere under kynnere.

Ok, da kan man konkludere med at det er normalt med hard livmor da. Og at jeg muligens har morkaka foran... Blir spennende å se på ultralyd!

Livmoren er hardere enn ting rundt ja. Så du kjenner den som en ballong inni der. Det er bra den er hard tenker jeg for den skal jo beskytte den lille :)

Back
Topp