Konstant dårlig samvittighet....

Sandbakk

Juni12s Moroklump :)
VIP
Det går jeg med denne gangen her.... Jeg er ennå trøtt,småkvalm til tider og bekkenet har begynt å krangle til di grader. Så her ligger jeg i sengen og tenker på alt jeg kunne gjort. Jeg kunne ryddet og vasket,ordnet med klesvask osv... Å sist men ikke minst så kunne jeg hatt barna hjemme fra barnehagen og kost meg med de. Men siden jeg er så trøtt og har vondt i bekkenet,så er tolmodigheten der etter også.... Og med 3 barnehagebarn er det ikke bare bare. Så nå gleder jeg meg til jeg er ferdig! Få kroppen min for meg selv og kunne fungere som normalt igjen! Huff,det var dagens sukk fra meg....

Kjenner følelsen..........:/ og jeg har bare 1! Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet, med 3 barn og baby i magen er det ikke noe rart at du er sliten! Og husarbeid er ikke viktigere enn helsa:) Tenk at barna dine har det supert i bhgen der de får leke seg og gjort masse spennende:) Klem

Du er ikke alene. Jeg skulle heeelt klart rydda og vaska huset i dag, men jeg orker bare ikke... Bekkenet mitt er fint, men jeg orker vikelig ingenting. Ligger på sofaen eller gulvet hele dagen og ser på lillesøster som leker.

Du må ikke ha dårlig samvittighet (lett og si til andre merker jeg)....:)
Ta vare på deg selv og kroppen, så kommer du sterkere tilbake når våren kommer og hvertfall når magen er borte!!:)

Kjenner den følelsen ja, ikke noe godt. Men jeg har bare måttet innse mine begrensninger nå, og satser på å kommer sterkere tilbake til sommeren :)

Tror det med dårlig samvittighet er typisk for oss jenter... tror mange har et sånn. jeg og ! Jeg bytter på og ha dårlig samvittighet for de hjemme, husarbeid, skolearbeid og jobb.. er det ikke det enen så er det det andre.Veldig slitsomt merker jeg :(

Ja vi er nok dessverre sånn laget ja.... Men skulle så virkelig ønske at jeg hadde super overskudd,men sånn er det dessverre ikke. Og var heller ikke tenkt å utfordre skjebnen. Nå klarer jeg litt,men hadde vært verre om jeg ikke klarte noe... I ettermiddag har jeg fått lettet litt på samvittigheten ved å la gubben få sove middag,mens jeg og barna bakte muffins. :)

Back
Topp