Konstant bekymret:(

lisabet86

Elsker forumet
Aprilbarna`15
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hei, trenger bare å lufte bekymringene mine litt..
Etter den pittelille blødningen min sist lørdag, er jeg konstant redd/bekymret. Er livredd for at det skal gå galt, selv om jeg ikke har noen smerter og jeg har ikke blødd mer.. Men har litt farget utflod av og på..
Så lille spiren på tirsdag, med bankende hjerte, og det var så klart godt og se.. Men kjenner jeg er konstant bekymret og redd[emoji20]
Sjekker hele tiden om jeg blør, flere ganger om dagen.. Aner ikke hva jeg skal gjøre for å roe meg ned heller[emoji22]

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men måtte bare få det ut[emoji20]

Huff, det kan ikke være noe godt å ha det sånn! Hva med å bestille seg time til jordmor (om du ikke allerede har det), for å snakke om bekymringer? Kanskje hun kan hjelpe deg å sortere tankene litt. Sender en klem❤

Huff, det er så vondt å gå rundt å bekymre seg. Ventetiden er jo også en liten evighet. Håper du klarer å berolige deg selv. [emoji173]️ Kanskje ta en ny ul om ikke så lenge.

Hvor langt er du på vei?

Skreiv ikke du at du hadde slik sist gang og? Om du har sett bankende hjerte etter blødning er det sikkert skjøre slimhinner som gjør det! Evt hormonelle forandringer som gjør det ;)

Etter den pittelille blødningen min sist lørdag, er jeg konstant redd/bekymret. Er livredd for at det skal gå galt, selv om jeg ikke har noen smerter og jeg har ikke blødd mer.. Men har litt farget utflod av og på..
Så lille spiren på tirsdag, med bankende hjerte, og det var så klart godt og se.. Men kjenner jeg er konstant bekymret og redd[emoji20]
Sjekker hele tiden om jeg blør, flere ganger om dagen.. Aner ikke hva jeg skal gjøre for å roe meg ned heller[emoji22]

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men måtte bare få det ut[emoji20]

Uff, sånn er det ikke noe godt å ha det.
Bra du skriver her, og får ut tankene dine. Og får innspill fra andre her. Som det er sagt over her, så kan det være lurt å snakke med jordmor.

Ellers tenker jeg at hvis du føler at det er støttende å bruke forumet, så bruker du det for alt det er verdt. Folk bryr seg her, og det er mange med ulike erfaringer på godt og vondt.

God klem

Hvor langt er du på vei?

Skreiv ikke du at du hadde slik sist gang og? Om du har sett bankende hjerte etter blødning er det sikkert skjøre slimhinner som gjør det! Evt hormonelle forandringer som gjør det ;)

Jeg er 7+4 i dag.
Jo, jeg blødde mye fra uke 9 til ca uke 15 første gang.. Og følte da også at det var lite hjelp og få..

Tror jeg skal gjøre som di andre sier her og ringe jordmor å høre om ho har tid til en samtale.
Er så vondt å være trist og bekymrer hele tiden..

Klarer ikke glede meg til jul en gang.. Har faktisk ikke pynta til advent heller[emoji20]

Kanskje du kan få noe oppfølging i forhold til jevnlig ultralyd siden du blør? Ikke godt å vær bekymret! Bare si det går ut over pyskiske helsen din! Jeg tror nok dette går veldig bra! Men vondt å ha det slik!

Kanskje du kan få noe oppfølging i forhold til jevnlig ultralyd siden du blør? Ikke godt å vær bekymret! Bare si det går ut over pyskiske helsen din! Jeg tror nok dette går veldig bra! Men vondt å ha det slik!

Skal til fastlegen på torsdag, skal ta ul da.. Får spørre om jeg kan gjøre det jevnlig eventuelt[emoji848]

Uff, slik er det ikke godt å ha det :(

De andre her har gitt gode råd. Jevnlig ultralyd kan jo kanskje lette følelsene litt.

Uff, slik er det ikke godt å ha det :(

De andre her har gitt gode råd. Jevnlig ultralyd kan jo kanskje lette følelsene litt.

Ja mange fine råd[emoji173]️
Skal ringe jordmor i morgen og spørre om en samtale, så skal jeg spørre fastlegen på torsdag om jevnlig ul[emoji847]

Prøv å tenk at du skal skape en god harmoni for babyen inni kroppen din. Det er positivt at mor har det bra!:) Det hjelper verken deg eller spiren at du har angst for å miste. Skjer det så skjer det uansett.:)
Snakk med jm om tankene dine og utfordre deg selv litt til å godta at du ikke har kontroll.:)

Sniker fra juni igjen :) jeg skjønner veldig hva du mener, jeg er mye bekymret selv.. mye mer enn forrige gang. Siden jeg mistet i uke 4-5 for noen mnd siden klarte jeg ikke slappe av og unngå å være redd for blødning før jeg var på ul i uke 8. Da slapp "skrekken" endelig, men så fikk jeg jo en blødning som du vet (uke 10) og da ble jeg kjemperedd! Alt var bra, men jeg er fortsatt veldig engstelig, og bare venter på at det skal komme en ny blødning. Jeg tror og håper det blir bedre jo lengre jeg kommer i graviditeten, og prøver å jobbe med meg selv og slutte å bekymre meg... Selv om det er supervanskelig! Tenkte også og ta en prat med jordmor om min bekymring når jeg skal dit. (Vurderer å skaffe meg doppler, men redd jeg bare blir mer bekymret hvis jeg ikke finner hjertelyden.)

Skjønner du blir bekymret. Er jo mange som opplever blødninger i svangerskapet, og oftest er det heldigvis ufarlig. Sikkert lurt å få en samtale med en jordmor, de har nok noen gode råd å komme med [emoji173]️

Så godt å høre :)

Jeg har de siste dagene blitt mer bekymret, uten at det egentlig er grunn til det som jeg vet. Har ultralyd om 6 dager, det blir godt.

Back
Topp