Konsistens på bajs...

Dollface

Forumet er livet
VIP
Er det flere som slipper små harelorter her?
Fatter ikke hva det er med den ungen.
Vi gikk over til Sinlac for hun strevde så veldig. Nå går det lettere men fremdeles disse harelortene...

Nei, her er det bæsj dagen lang. Varierer fra veldig blaut til litt klumpete.

Nei, her har det fått mer "voksen" konsistens etter vi gikk over til grøt, osv. Men ingen harde klumper..

Her er det bæsj flere ganger om dagen, blitt litt mer voksenaktig, men ingen harelorter :P

Litt mer voksenkonsistens, men varierer veldig enda fra helt løs til ganske fast, fargen er også varierende. Harelort har jeg ikke sett enda :p

Det minner meg om storebror her i huset når han har vært litt hard i magen, "mamma mamma, kom og seeeee, jeg har bæsja kaninkuler, kom og seeeee!!". Jaja, sånn går no dagan. :p
Har forresten ikke sett antydning til kaninkuler i bleiene til Theo, det begynner å bli mer voksenbæsj nå, men til tider nesten sånn mmbæsj. :p

Alle farger, størrelser og konsistenser :)

Blir mer og mer menneskebæsj her da ;)

Blir mer og mer menneskebæsj her da ;)

Haha, jeg kaller det også menneskebæsj! :p
Fordelen med menneskebæsj er at det ikke blir lekkasje så ofte :P

Ja, men jeg lite veldig godt mm bæsjen. Luktet lite i forhold til bæsjen som er nå!

Oh joy! Alltid drømt om å snakke bæsj en lørdagskveld!! :-p

Ja, men jeg lite veldig godt mm bæsjen. Luktet lite i forhold til bæsjen som er nå!

Oh joy! Alltid drømt om å snakke bæsj en lørdagskveld!! :p

Haha, underholdningen har gått fra festing med venner til bæsjsnakk :P

Oh joy! Alltid drømt om å snakke bæsj en lørdagskveld!! :p

Haha, tanken slo meg også ja ;) er ikke det temaet som fenger mest en lørdagskveld kanskje :p

Elsker tittelen på denne tråden. :P

Eller avføringsproblematikk :P

Og det værste er at vi fortsetter å diskutere navnet på dritten i denne tråden :p

Ja, det er jo faen ingen som er uenige om noe her!! :P

Back
Topp