Konsert

Trilletrulte

Elsker forumet
Novemberlykke 2018
Jeg kom nettopp på at jeg har billett til Marilyn Manson konsert når jeg er 19 uker. Det er ganske mye folk på ikke altfor stor plass, og veldig høy musikk. :wideyed:
Ble brått usikker på om det kanskje ikke er innafor å dra på konsert? :wideyed:

Sålenge magen ikke er for stor å det ikke er rom for å bli dultet borti så skulle det går bra:) værre når magen kommer i veien og der er fare for harde støt av ivrige lyttere:)

Sålenge magen ikke er for stor å det ikke er rom for å bli dultet borti så skulle det går bra:) værre når magen kommer i veien og der er fare for harde støt av ivrige lyttere:)

Magen er nok ikke for stor. Tror jeg. :hilarious: men noe fare for å bli dultet borti er det jo da. :wideyed: mange mennesker, og endel av de beruset selv om det er midt i uka.

Magen er nok ikke for stor. Tror jeg. :hilarious: men noe fare for å bli dultet borti er det jo da. :wideyed: mange mennesker, og endel av de beruset selv om det er midt i uka.
Ja det er skummelt med sånne konserter :) heldivis er babyen såpass liten og godt polstret bak både morkake og litt hud og kjøtt så de tåler nok en trøkk på den tiden:)

Har litt samme problem, guns n roses 19 juli, 24 uker på vei. Var på Elthon John forrige svangerskap knapt en måned før termin, men da hadde vi sitteplasser. Ser for meg å måtte ofre billettene denne gangen :facepalm: Eller, jeg tenker meg at jeg sender gubben avgårde med en kompis eller noe, sann veldig veldig motvillig :depressed:

Har litt samme problem, guns n roses 19 juli, 24 uker på vei. Var på Elthon John forrige svangerskap knapt en måned før termin, men da hadde vi sitteplasser. Ser for meg å måtte ofre billettene denne gangen :facepalm: Eller, jeg tenker meg at jeg sender gubben avgårde med en kompis eller noe, sann veldig veldig motvillig :depressed:

Jeg og samboer har ikke lik musikksmak.. at all. :hilarious: kjenner jeg er veldig usikker. Veldig lyst til å dra, men ikke sikker på om det er det lureste. :confused:

Skal på samme konsert. Jeg tenker at siden det er på Valle Hovin så er det god plass bakover og mulighet for å kunne sette seg ned der, tar med meg et teppe eller noe så tror jeg det kan bli en fin konsert uansett [emoji4] jeg er da 25 uker på vei.

Har vært på masse konserter som gravid. Har jo ikke akkurat sloss for å komme forrest, hehe, det er kanskje ikke akkurat det viktigste nå. Babyen har det fint inne i magen, tross høy lyd utenfor. Dessuten tar folk overraskende mye hensyn til en gravidmage i slike settinger. Mer enn på en vanlig busstur i Oslo sentrum, vil jeg si ;) Sikkert fordi man er blid når man er på konsert, og ikke sur, som man lett kan bli på en stappfull buss midt i rushet. Men likevel :)

Jeg må bare føye meg i rekken på det som allerede er sagt :)
Vi skal på Eminem konsert i slutten av juni. Jeg tror at jeg må stå over pga bekkenet. Merker bekkenet godt når jeg står for lenge, går på «feil» underlag eller går for lenge. Pluss når jeg sitter på hardt underlag. Gjør det jeg kan for at det ikke skal bli verre :)

Har vært på masse konserter som gravid. Har jo ikke akkurat sloss for å komme forrest, hehe, det er kanskje ikke akkurat det viktigste nå. Babyen har det fint inne i magen, tross høy lyd utenfor. Dessuten tar folk overraskende mye hensyn til en gravidmage i slike settinger. Mer enn på en vanlig busstur i Oslo sentrum, vil jeg si ;) Sikkert fordi man er blid når man er på konsert, og ikke sur, som man lett kan bli på en stappfull buss midt i rushet. Men likevel :)

Snakket med legen om det i dag, og hun sa jeg burde dra! "Lev som normalt. dette har du gledet deg til lenge, så jeg ser ingen grunn til å ikke dra." Så med mindre kroppen streiker helt til Da, blir det konsert. :D

Jeg må bare føye meg i rekken på det som allerede er sagt :)
Vi skal på Eminem konsert i slutten av juni. Jeg tror at jeg må stå over pga bekkenet. Merker bekkenet godt når jeg står for lenge, går på «feil» underlag eller går for lenge. Pluss når jeg sitter på hardt underlag. Gjør det jeg kan for at det ikke skal bli verre :)
Jeg skal i utgangspunktet på samme konsert med en venninne som er like langt på vei. Bekkenet mitt er forsåvidt fint, mens hun som andregangs begynner å slite allerede, så vi får se hva det blir til. Håper på noen sittemuligheter, eventuelt kan vi kanskje gå inn og ut av området underveis. Slutter meg for øvrig til resten, dra på konsert og kos deg [emoji4]

Back
Topp