Konsert

Bolle3

Flørter med forumet
På lørdag skal eg på konsert med Marcus og martinus. Dette ble bestilt før eg ble gravid! Har en jente som gleder seg veldig. Det har eg også gjort fram til nå, men nå gruer eg meg litt... Eg får så vondt i ryggen av å stå lenge.. også engster eg meg litt hvis noe skal skje på konserten: bombing, ikke finne barna ect... [emoji85] Andre som har erfaring med graviditet og konsert?

Jeg var på Robbie Williams. Ble jo ikke helt den festen jeg hadde sett for meg da, men gikk helt fint [emoji4] valgte å stå litt utenfor den største folkemengden, slik at jeg slapp unna knuff og dytt [emoji846]

Var på to konserter med forrige. Første var på rockefeller og da stod jeg i annen etg med gelender og ingen foran eller bak. Den andre var på telenor arena, ståplasser. Da holdt jeg meg unna der det var trøkk og hadde god plass rundt meg. Stod veldig nærme scenen for det:) satt meg ned inntil veggen når jeg ble sliten.

Det er ingen flere som skal være med på konserten da? Som kan passe på jenta di når du blir sliten så du kan gå og sette deg?

Back
Topp