Konsert og gravid...

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Aner ikkje om eg har drøftet dette til dere før,men putt putt... :D
25 mai skal vi på Pink konsert i Oslo,men begynner og tviler litt på om vi skal reise... Det er 6 uker før termin,må fly(kan evt ta tog fra Stavanger),har en del kynnerar. I og med at jente 2 og 3 kom 4 uker føt er manne redd at hun her kommer også i den tida eller enda tidligere... Så han har lyst å selge bilettene og heller ta oss en helg i Kristiansand/Stavanger for å slappe av og bare være oss to,spise gode middager på fine restauranger,shoppe og kose oss.
Men ååhhh som eg har lyst å gå på konsert med henne,har alltis sagt at når hun kommer itl norge,så SKAL eg uansett :D

Dillemma,Dillemma.... Hva hadde du gjort??

Vi var på festival en hel uke da jeg var høygravid sist gang.
Lå i telt hele uken, spiste mat uten kjøleskap (utrolig at jeg gjorde det ,med tanke på bekymringene mine nå... hi hi).
Stod i kø, med masse mennesker hver eneste dag, uten å bli most!
Og, var jo på mange konserter hver eneste dag!

Vi var ikke bekymret, da det var helsepersonell tilstedet overalt, og sykehus i nærheten.
Angrer ikke et sekund, da det ble vår siste kjæreste/festival tur alene. Hatt med storesøster noen ganger etterpå da!

Vi lurer litt på en tur i år også, men da blir det jo snakk om dager/uke før fødselen.
Og nå har jeg allerede harde kynnere...
Så vi får se.

Men konsert en kveld hadde jeg gjort uten tvil! :)
Vurderer mer den teltingen vår.... Hi hi! :)

Hmmm.... Går nok an å fly med Norwegian (tror de har 36 ukers grense - men ta med deg legeerklæring uansett!)

Jeg hadde nok gjort det;
Pink er ikke SÅ ofte i Norge - hvem vet om hun kommer tilbake?
Dette er snakk om en helg, 6 uker før tiden... Sannsynligheten for at den lille bestemmer seg for å komme akkurat den helga er vel ikke så kjempestor vel? Og uansett, så er det bra personale og sykehus dit du skal også. SUS eller A-hus... har det noe å si? Du har jo født før, så du vet jo hva du går til. Og nyfødte kan fly tilbake etter relativt kort tid etter fødsel + flytur til stvg tar vel ikke mer enn ca 1 time?

Hadde bekymra meg litt mer om det er ståplasser dere har - for det er kanskje tungt å stå gjennom hele konserten?

Og om det er slik at den lille komme FØR KONSERT, så får dere solgt billetten på finn eller noe på veldig kort tid, om det så er en dag i forveien.

Så hold på billettene, bestill fly og hotell - og kos dere på konsert ;-)

Hadde vurdert det mer om det hadde vert i utlandet,men vi er jo i norge fortsatt og i Oslo... Så skal smiske mer med han om at vi skal dra... Har ønsket meg dette så lenge :) Og ikkje sikkert det kommer en slik mulighet igjen som du sier.
Tror og det er lite sansynlighet hun kommer så tidlig før,men kommer hun så kommer hun.. Vi har stå plasser,men det skal nokk gå bra det, ha gode sko :D

Back
Topp