Konsert i uke 34/35

MammaMia87

Betatt av forumet
Jeg har SÅ lyst å reise på konsert i mars, men er da i uke 34/35. Kan den høye lyden skade babyen? Eller er det andre grunner til å la være? Billettene må kjøpes snart så må bestemme meg, men fryktelig usikker :/

Jeg skal på konsert når jeg er 36uker :) går fint det! babyen hører, men kan ikke forståat det er farlig :) Der jeg skal er noen få sitteplasser, så skal være tidlig ute og sikre meg de ;)

Jeg var iallefall på konsert når jeg var 36 uker på vei med 2 mann, og han har hørselen i behold han (som regel iallfall :P ) :)

Uproblematisk for babyen sin del, kjem heilt an på kva du sjølv orkar. Eg var på konsert tre dagar før termin med førstemann, det var jaggu tungt å stå heilt framme men det gjekk greit. Burde gjerne valgt sitteplass, men hadde lyst til å vere saman med venene mine og dei var veldig gira på å stå framme. Men det var ikkje nokon stor tilstelning, så det blei ikkje noko særlig dytting og sånt heller.

Babyen hører ca. like mye som om du tar hode ditt under vann og noen snakker/spiller musikk over vann, så er formen din fin så går det nok helt supert :)

Back
Topp