Konsert, billett for baby?

Guttemammax2

Glad i forumet
Bestilte akkurat Markus og Martinus billetter i august for storebror. Er det noen som vet om man må ha billetter for baby og?

her jeg bor er det minijugend, en festival for barn på dagen før det er for voksne på kvelden. Der er det hvertfall fri inngang for de under 2 år :)

Eg sendte mail til de som selger billettene. Ingen slipper visst inn uten billett, ikke engang spedbarn.....

Eg sendte mail til de som selger billettene. Ingen slipper visst inn uten billett, ikke engang spedbarn.....

Oi, det var spesielt! Det hadde jeg aldri trodd. Barn under 2 pleier jo å gå gratis i følge med voksne de fleste steder.

Oi, det var spesielt! Det hadde jeg aldri trodd. Barn under 2 pleier jo å gå gratis i følge med voksne de fleste steder.

Ja, syns det er tragisk. En baby på 8 mnd har ikke akkurat noe igjen for å være på området. Jaja, er ikke tale om å bruke 600 kr på billett til han ihvertfall, så da blir det nok barnevakt i nærheten :p

Sannsynligvis fordi det er mye folk og de må ha nøyaktig folketall. De har nok solgt biletter helt til randen av det de har lov til å ha. Brannforskrifter og sånt.

Back
Topp