Konsentrasjonsproblemer på jobb

Frk.Nikki

Elsker forumet
Hei jenter!
Noen fler enn meg som har konsentrasjonsproblemer for tiden?

Jeg føler meg heeelt borte og klarer ikke å få gjort så mye på jobb..
ender med at jeg begynner på nye oppgaver - uten å fullføre de jeg begynte på først..
Nå har jeg vært på jobb i 4 dager etter ferien og jeg merker at dette kan bli et problem!

Klarer ikke å ta meg sammen heller, da blir jeg bare trist og får dårlig samvittighet.

*HJELP*

Jeg sleit med det samme i starten, var konstant trøtt og ikke helt "tilstede" var ganske frustrerende så jeg skjønner godt hvordan du har det! [:)] Kvalmen tok overhånd hos meg så jeg ble sykmeldt før ferien og nå har jeg fått forkjølelsesvirus og ligger helt slått ut og er sykmeldt igjen [:'(] vet ikke hvordan det ville vært å være på jobb nå, men får håpe det går over for det er slitsomt å ikke være "helt med". Prøv å kvitt deg med den dårlige samvittigheten (lettere sagt enn gjort.. [:D]), det er jo en grunn til at du har det sånn. Babyen tar jo energi fra deg [:D]

Skal på jobb første gang etter ferien i dag. Gruer meg som skikkelig. Trenger barnevakt selv, så helt latterlig tanke at jeg skal styre shappa i dag.. Har feks prøvd å gå på feil fly, gått over veien uten å se meg for, glemt å slå av kokeplaten etter middag OSV OSV OSV... Har vært deilig på feire hjemme hos mamma for hun har passet på meg. Men nå skal jeg ha ansvaret... Det kommer aldri til å gå...

håper sjefene bærer over med oss...

Back
Topp