Konsant hodepine

jeani

Elsker forumet
Noen som sliter med konstant hodepine? Og som har prøvd noe som virker?

samboeren min har slitt med konstant hodepine siden november og har prøvd akupunktur, kiropraktikk, massaje  (for stive muskler). Men hodepinen den fortsetter... han har vært hos legen mange ganger også, men de finner ikke noe galt.

Råd og tips mottas med TAKK!!![:D]

hm.. vet det er endel som reagerer på el.bølger fra trådløse aparater (mobiler, trådløse tlf, trådløst internett osv). Kanskje prøve å sove med mobiltlf i et annet rom, sånn at hodet får litt "fri" om natten?

har hørt at naprapater kan hjelpe når ingenting annet funker.. har ikke prøvd det selv, så jeg vet ikke

Synstrening hjalp her.
Jeg skjeler på nært hold, så når jeg f.eks leser presses øynene sammen, og jeg får vondt i hodet. Fikk et ark av optikern med prikker på en linje jeg skulle fokusere på, og gjøre div. øvelser med, og hodepinen ble etter kort tid merkbart bedre.

ja det var lurt, alt må prøves[:)]

Har vurdert naprapat også, har tro på alternative beh.metoder.

synstett og øvelser hos opptiker er gjort, uten hell[:(] Men takk for tips[:)]

Har slitt med det lenge. I de siste mnd har det blitt enda verre, så i morgen skal jeg til en nevrolog for å se om de kan finne noe. Jeg har og prøvd det meste. Har og vært i ct, men det viste ingenting.
Desverre så har jeg ikke noen råd å komme med. Jeg har lært meg å leve med det.

jeg har vondt i hodet hver dag omtrent.. kommer i perioder.. har vondt i 2 uker så kan jeg være helt fin i 2 uker.. kjedelig.. har ikke prøvd noe spesielt. så kan ikke hjelpe der[&o]

Back
Topp